وریا غفوری: نظری درباره نکونام ندارم!

کاپیتان سابق استقلال گفت: ان‌شاءالله در زمان مناسب که حاشیه‌ای پیش نیاید خیلی از موضوعات را باز می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وریا غفوری، بازیکن پیشین استقلال درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم بیان کرد: نظر خاصی درباره او ندارم اما برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاءالله در زمان مناسب که حاشیه‌ای پیش نیاید خیلی از موضوعات را باز می‌کنم.

شرایط دشوار پیش‌روی استقلال / آبی‌پوشان آمادگی لازم برای حضور در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر را دارند؟

غفوری اضافه کرد: ما به لطف این مردم زنده‌ایم. هر انسانی یک اصول و چارچوبی دارد و بر کسی منتی نیست. اینکه مردم قدردان هستند و محبت می‌کنند، تمام درد و رنج را فراموش می‌کنید و مرهم بزرگی برای دردهاست.

او درباره مطالباتش از باشگاه استقلال گفت: مدیریت باشگاه بخشی از مطالبات من را پرداخت کردند. این سومین مدیرعاملی بود که آمد و پولی که باید خیلی وقت پیش پرداخت می‌شد، حالا پرداخت شد. بخش دیگری از مطالباتم مانده است.

این ملی پوش سابق درباره وضعیت تیم ملی هم بیان کرد: بازی‌های کافا هیچ ارزشی برای فوتبال ایران نداشت. فوتبال ایران اگر بخواهد پیشرفت کند، ابتدا باید از پایه برنامه ریزی و اجرا شود. فقط به این ختم نشود که بعضی‌ها بیایند و حرف‌های زیبا بزنند و بروند. با نظارت و پیگیری باید جواب رشد فوتبال و برنامه‌ریزی‌مان را بگیریم. متاسفانه سال‌های سال به خاطر امکانات ضعیف زیرساختی با قابلیت فوتبالمان فاصله داریم.

غفوری درباره بازی خداحافظی در تیم ملی گفت: آقای قلعه‌نویی لطف کرد که این مساله را مطرح کرد اما من بازی‌های زیادی برای تیم ملی انجام ندادم. زیر ۳۰ بازی برای تیم ملی انجام دادم و دو دوره جام ملت‌ها حضور داشتم. دو دوره هم قبل از جام جهانی این شانس به من داده نشد و همه در جریان بودند که چه اتفاقی افتاد و خط خوردم. با این حال همه در جریان هستند که دوست داشتم در استقلال خداحافظی کنم و بهتر است این ماجرا را باز نکنم و نشد که خداحافظی کنم. ان‌شاءالله بتوانم در آینده به فوتبال خدمت کنم.

او درباره شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: همانطور که گفتم تا برنامه ریزی و سازماندهی خوب نداشته باشیم، نمی‌توانیم موفق شویم. جادوگری نیست و مسیر موفقیت در دنیا تعریف شده است. شاید به صورت موردی مثلا تیمی مثل استقلال خوزستان در لیگ قهرمان شود اما این اتفاق همیشگی نیست و تداوم موفقیت با برنامه ریزی به وجود می‌آید. تیم‌های عربستانی، ژاپنی و کره‌ای می‌روند و قهرمان می‌شوند اما جای تاسف دارد که ایرانی‌ها نمی‌توانند قهرمان شوند.

غفوری در حاشیه مراسم اختتامیه دوره مربیگری B آسیا که در آن شرکت کرده بود، درباره تشویق شدنش در سالن مراسم اظهار کرد: واقعا لطف داشتند. از کسانی که حاضر بودند و هم دوره‌ای‌هایم تشکر می‌کنم. خداراشکر این دوره هم به پایان رسید و جا دارد از آقای صالح نیا و آقای سنجری تشکر کنم که با دلسوزی ما را آموزش دادند و تجربه خوبی بود. شاید گفتنش درست نباشد اما من در دو شاخه می‌خواهم جلو بروم و علاقه زیادی به کار مدیریتی دارم. در حال حاضر فقط پایان‌نامه ارشدم مانده است. بعید می‌دانم فضای مناسبی در این شرایط وجود داشته باشد اما امیدوارم در آینده شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانم ورود کنم. به موازاتش در بخش مربی‌گری هم علاقه‌مند هستم و باید ببینم دوره بعدی چه زمانی خواهد بود و ان‌شاءالله بتوانم در آن شرکت کنم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1186936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =