سرلشکر سلامی: عالمان مجاهد بیرق جهاد را در تاریخ شیعه برافراشتند

فرمانده کل سپاه گفت: تاریخ شیعه سرشار است از روح عالمان مجاهدی که اصوات و کلمات وحی را بر قلب مؤمنان جاری کردند و بیرق جهاد برافراشتند، با طواغیت جنگیده‌اند و روشنگرانه به تبیین حقایق پرداختند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری دومین اجلاسیه جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه و بزرگداشت آیت‌الله محمد صادق اوحدی پیامی صادر کرد که توسط سردار سیاری جانشین سازمان اطلاعات سپاه در این اجلاسیه قرائت شد.

در متن پیام سردار سلامی آمده است: عالمان بزرگ در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام همواره حاملان رسالت الهی و مبلغان حقیقی معارف دین و ستارگان درخشانی هستند که در ظلمات، عزم مسیر هدایت را به پویندگان صراط مستقیم یاد می‌دهند.

تاریخ شیعه سرشار است از روح عالمان مجاهدی که اصوات و کلمات وحی را بر قلب مؤمنان جاری کردند و بیرق جهاد برافراشتند، با طواغیت جنگیده‌اند و روشنگرانه به تبیین حقایق پرداختند از جمله این عالم فاضل حضرت آیت‌الله شیخ «محمد صادق اوحدی» رضوان‌الله که عالمی اهل فضل، اخلاق حسنه، طبیبی نافذ و صاحب نفوذ، شاعر و ادیبی دردمند، فقید و مجتهدی متواضع و خادم است.

آیت‌الله شیخ محمد صادق اوحدی برای ترویج دین مبین اسلام و گسترش فضیلت و اخلاق و تبیین احکام الهی رنج‌های زیادی کشید و برای اسلام عزیز، ایران بزرگ به ویژه شهرستان زیرکوه اسوه‌ای بزرگ، نورانی و افتخاری بزرگ بود.

تجلیل از این عالم برجسته عرفان، اخلاق، فضیلت و فقاهت قطعا تجلیل از اسلام است و امروز به مراتب نسبت به هشت سال گذشته به شدت نیازمند این اجلاسیه‌ها و برنامه‌ها هستیم.

از خداوند متعال برای همه پرچمداران علم و معرفت و علمای عزیز به ویژه رهبر عظیم‌الشأن، قائد جانباز و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای آرزوی توفیق و سعادت روزافزون و برای این فقید سعید غفران، رحمت و رضوان الهی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =