برگزاری آزمون عملی ۹ کد رشته خاص کنکور ۱۴۰۲

فرایند برگزاری آزمون عملی ۹ کد رشته خاص کنکور ۱۴۰۲ از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر این اساس، آزمون پروژه عملی کدرشته های امتحانی ۱۳۶۵ و ۱۳۶۴ ،۱۳۶۲ ،۱۳۶۰ ،۱۳۵۸ ،۱۳۵۷ ،۱۳۵۲ ،۱۳۵۱ ،۱۳۵۰ در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ تیرماه منحصراً در شهر تهران برای آن دسته از متقاضیان که براساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) هستند و حداقل یکی از کدرشته محل‌های رشته‌های تحصیلی پروژه دار را نیز انتخاب کرده و هزینه برگزاری آزمون تشریحی و یا عملی خود را همزمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده‌اند، برگزار می‌شود.

 فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در رشته های بورسیه و دارای شرایط خاص، براساس ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه ارگانهای مختلف و مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص و با توجه به نمرات امتحانی در هر یک از کد رشته محل های انتخابی (حداکثر ۲ کد رشته محل)، به همراه اطلاعیه برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و گزینش در این‌کد رشته ها روز ۲۸ خرداد ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ اعلام شده لازم است با توجه به نکات اعلام شده و براساس برنامه زمانی مشخص شده مربوط به کدرشته محل ذیربط، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

طبق تاکید سازمان سنجش آموزش کشور، عدم مراجعه برای شرکت درمراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کدرشته محل یا رشته محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت. معرفی شدگان باید برای اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان و محل مصاحبه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

یادآوری‌های مهم

۱- برای رشته‌های دانشگاه "اطلاعات و امنیت ملی" اسامی چند برابر ظرفیت در سایت سازمان سنجش اعلام نخواهد شد. زمان برگزاری مصاحبه و سایر موارد به طریق مقتضی توسط دانشگاه مذکور به اطلاع متقاضیان ذینفع خواهد رسید.

۲-  اسامی معرفی شدگان کد رشته‌های امتحانی ۱۱۵۵، ۱۱۵۴ و ۱۱۵۷ دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مرحله اعلام نشده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق این دانشگاه پیگیری کنند.

۳-  اسامی معرفی شدگان کد رشته امتحانی ۱۱۴۹ دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مرحله درج نشده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشکده پیگیری کنند.

۴-  از آنجا که پذیرش نهایی متقاضیان رشته‌های مربیگری کسب کار از کد رشته امتحانی ۱۱۴۲ و مدیریت امور شهری از کدرشته امتحانی ۱۱۴۸ (به جز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص) به صورت متمرکز و بدون مصاحبه است، همان نمرات اکتسابی متقاضیان در آزمون ملاک قرار داده می‌شود.

۵-  معرفی شدگان کدرشته محل‌های ۱۹۵۱۴ و ۱۹۵۵۹ از کدرشته امتحانی ۱۲۵۱، کدرشته محل ۲۱۵۴۴ از کدرشته امتحانی ۱۲۶۷ و کدرشته محل‌های ۲۲۴۹۶ و ۲۲۶۵۹ از کدرشته امتحانی ۱۲۷۷ دانشگاه تهران و تمامی داوطلبانی که اقدام به انتخاب کدرشته محل از مجموعه امتحانی مطالعات جهان کد (۱۱۳۱) از همه کد ضرایب مربوط به دانشگاه تهران کرده‌اند، لازم است در مصاحبه این رشته شرکت کنند. برای اطلاع از زمان و نحوه مراجعه باید به سایت دانشگاه تهران به نشانی https://ut.ac.ir مراجعه کنند.

شیوه امتحانی مجموعه موسیقی در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

مکان مصاحبه و آزمون پروژه عملی رشته عکاسی از کدرشته امتحانی ۱۳۵۸  تهران، دانشگاه تهران، دانشکدگان هنرهای زیبا، دانشکده هنرهای تجسمی عنوان شده است.

زمان مراجعه برای آزمون عملی (برادران) نیز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲؛ از حرف الف تا خ ساعت ۹ صبح. از حرف د تا ع ساعت ۱۰ صبح. از حرف غ تا ل ساعت ۱۱ صبح. از حرف م تا ی ساعت ۱۴ بعدازظهر است.

زمان مراجعه برای آزمون عملی (خواهران) هم پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲؛ از حرف الف تا ج ساعت ۹ صبح. از حرف ح تا س ساعت ۱۰ صبح. از حرف ش تا ک ساعت ۱۱ صبح. از حرف گ تا ی ساعت ۱۴ بعدازظهر می‌باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 1190336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =