سایت آبزی‌پروری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک افتتاح شد

در حاشیه بیستمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، سایت آبزی پروری واحد اراک با حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیستمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی  استان مرکزی با حضور دکتر محمد هادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی، دکتر مرتضی قاسمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک و سایر اعضا در سالن جلسات واحد اراک برگزار شد.

همایون در این جلسه گفت: بزرگترین رویداد سال در هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی، موضوع بودجه سالیانه است که بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به تصویب نهایی رسید تا این مجموعه با عقلانیت و با نظم به کار خود ادامه دهد.

وی در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: در این جلسه در مورد اعضای هیأت علمی، قواعد و ضوابط سراهای نوآوری مانند طرح نوآوری بازیافت در انجیرک اراک، طرح مزرعه خورشیدی با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات در واحد خمین، سه طرح در زمینه تعاونی مسکن دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ساوه، آشتیان و نراق، طرح سرای نوآوری کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، سرای نوآوری صنایع فلزی و شیمیایی واحد اراک بحث و تبادل نظر شد.

همایون با تاکید بر اینکه تبلیغ فرهنگ و دین مسئله مهم امروز کشور است، افزود: خوشبختانه طرح سرای نوآوری هنر و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز تصویب شد که باید به عنوان یک نیاز در عرصه کلان به آن توجه کرد.

سایت آبزی‌پروری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک افتتاح شد

فرزاد مخلص الائمه همچنین در این جلسه گفت: حضور افراد شاخص در جلسات هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استانها، سبب می شود تا نقشه راه علم، فناوری و نوآوری استان با انسجام بیشتری ترسیم شود. 

در ادامه این جلسه قاسمی با بیان اینکه ارتباط مؤثر و گام‌به‌گام با نهادها و صنایع استان و جلب اعتماد آنان، راه‌گشای طرح‌های برون‌دانشگاهی است، اظهار کرد: انعقاد قراردادهای متعدد با صنایع استان، در راستای خودکفایی صنایع با استفاده از دانش اعضای هیأت علمی در این امر مؤثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین بخش‌های بودجه، فروش املاک و انتقال آن است که در قالب طرح ملی مسکن برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان (در شهرهای ساوه، آشتیان و نراق) اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به مأموریت های این دانشگاه گفت: توسعه سرای نوآوری تکنولوژی نساجی از مأموریت های دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی است که باید تمامی البسه خدماتی، آموزشی و ... نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور توسط این سرا تولید شود که بر همین اساس، توسعه سرای نوآوری مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است در حاشیه این جلسه، سایت آبزی پروری ماهیان سردآبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با متراژ بیش از ۱۴۰۰ مترمربع، ۶ حوضچه و ظرفیت ۲۰ تن پرورش ماهی در هر دوره با حضور دکتر همایون مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =