وضعیت جاده‌ها/ محور چالوس یک‌طرفه خواهد شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز در جاده‌های شمال اجرا می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی عادی و روان در جاده‌های شمال هستیم ولی معمولا انتظار داریم شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج

وی با بیان اینکه چهارشنبه با ترافیک از راه رسید، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت ترافیکی پرحجم از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت ترافیکی پرحجم از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز، گفت: محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شود.

وی یادآور شد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌های ترافیکی براساس شرایط ترافیکی خواهد بود، گفت: لزوم توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس مورد تاکید است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =