وضعیت جاده‌ها/ محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

رئیس پلیس راه مازندران آخرین محدودیت‌های ترافیکی راه‌های استان را اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران خبر داد و اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز در جاده‌های مازندران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی با بیان اینکه تردد عادی و روان را در محورهای مواصلاتی استان شاهدیم افزود: روزهای چهارشنبه حجم ترافیک در جاده‌های مازندران اضافه می‌شود و این افزایش بار تا جمعه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه  از چهارشنبه تا شنبه محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود گفت: تردد تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد تریلی از محور هراز هم ممنوع اعلام شد تصریح کرد: تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شد.

جهان تاب گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ چهارشنبه از کرج و تهران به سمت مرزن‌آباد  یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج و همچنین تهران یک‌طرفه اعلام شد.

رئیس پلیس راه مازندران هرگونه اجرای محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان را به شرط وجود ترافیک اعلام کرد.

جهان تاب یادآور شد: در محور هراز هم اگر  بار ترافیکی سنگین باشد از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از سمت شمال به جنوب مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

جهانتاب خاطرنشان ساخت: مرکز مدیریت راه‌ها با شماره‌ تلفن‌ ۲۱۸۲۴۴۲۲ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش‌شماره ۰۱۱ در شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان از آخرین وضعیت راه‌ در استان مازندران خواهد بود.

وی از رانندگان خواست بد طمانینه در جاده‌های پر پیچ برآنند و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1195296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =