«ایروان اکسپو» فرصتی برای تحقق صادرات در منطقه آزاد است/ تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی از کشورهای حاشیه خزر

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: غرفه مناطق آزاد کشور با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولیدات صادرات محور، در نمایشگاه «ایروان اکسپو» در پایتخت کشور ارمنستان آغاز به‌کار کرد.

روح الله خزایی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: غرفه مناطق آزاد کشور با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولیدات صادرات محور، در نمایشگاه «ایروان اکسپو» در پایتخت کشور ارمنستان آغاز به‌کار کرد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند در ارمنستان به نمایش گذاشته می‌شود

وی افزود: در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بسترهای موجود منطقه را به سرمایه‌گذاران این کشور معرفی خواهد کرد. همچنین محصولات تولیدی منطقه آزاد اروند در این رویداد اقتصادی به دنبال شناسایی بازار هدف در کشور ارمنستان است.

خزایی تصریح کرد: این نمایشگاه، بستر مناسبی برای معرفی نیازهای کشور ارمنستان است که منطقه آزاد اروند توان تولید آن را دارد. همچنین مراودات اقتصادی با این کشور می‌تواند در تأمین مواد اولیه و خوراک مورد نیاز واحدهای تولیدی از کشورهای حاشیه دریای خزر، مؤثر باشد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: در این رویداد اقتصادی، محصولات صنایع شیمیایی، الکترونیکی، الکتریکی، لوازم برقی، محصولات مصارف خانگی و صنعتی، مواد اولیه بخش تولید و منسوجات به عنوان تولیدات منتخب منطقه آزاد اروند به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: «ایروان اکسپو» سومین رویداد بزرگ اقتصادی و نخستین نمایشگاه خارجی در سال جاری است که منطقه آزاد اروند به عرضه توانایی‌های خود می‌پردازد و پیش از این نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و مشهد، میزبان این آوردگاه اقتصادی بودند.

خزایی در پایان گفت: این نمایشگاه تا پنجم شهریورماه سال جاری، در مجموعه دانشگاهی مرگلیان ایروان ساختمان «ایروان اکسپو» برپا خواهد بود و ما در این مدت محدود بدنبال این هستیم تا بتوانیم بهترین دستاورد را برای سرمایه گذاران و مردم منطقه آزاد داشته باشیم.

خبرنگار محمدعلی بنی سعید

انتهای پیام/

کد خبر: 1195466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =