نخستین تغییر در ترکیب پرسپولیس رونمایی شد

سرمربی پرسپولیس در اندیشه ایجاد اولین تغییر فصل در ترکیب پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها خود را تقابل با فولاد در هفته چهارم لیگ برتر آماده می‌کند، تمرینات آماده‌سازی خود را به صورت فشرده برای این مسابقه انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تصمیم نهایی سرمربی پرسپولیس در خصوص جدایی ۳ بازیکن

در همین راستا در آستانه این مسابقه، گل‌محمدی در اندیشه ایجاد نخستین تغییر در ترکیب تیمش است.

سرخپوشان در سه بازی اخیر خود با ترکیب یکسان و بدون تغییر به میدان رفتند. علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پور علی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و شهاب زاهدی نفراتی بودند که تا هفته سوم ترکیب تیم گلمحمدی را تشکیل می دادند.

البته هفته قبل ممکن بود که ترکیب سرخپوشان با توجه به استعلام وضعیت مشمول بودن میلاد سرلک تغییر کند اما پس از استعلام مشخص شد که او مشکلی برای همراهی سرخپوشان ندارد و باعث شد ترکیب تا هفته سوم تغییر نکند.

این در حالی است که با توجه به وضعیت پورعلی گنجی که چند روز از تمرینات تیمی دور بود و با توجه به درخشش گولسیانی در بازی قبل، این بازیکن در آستانه تشکیل زوج جدیدی برای خط دفاعی پرسپولیس است و به احتمال فراوان او همراه کنعانی زادگان زوج جدید خط دفاعی پرسپولیس برای فصل جدید هستند.

گولسیانی مقابل ذوب آهن در دقیقه ۸۲ به زمین آمد و با گل دقیقه ۸۴ او، سرخپوشان از شکست خانگی مقابل شاگردان محمد ربیعی گریختند.

همچنین یحیی گل‌محمدی در اندیشه ایجاد تغیراتی در خط میانی تیمش نیز قرار دارد اما به نظر می رسد که این تغییر به بعد از تعطیلات لیگ موکول شود و چهره تیم بعد از تعطیلات لیگ، با تغییراتی مواجه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1196026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =