پاسخگویی به نقدها و شبهات دانشجویان وظیفه مسئولان دانشگاه است

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: پاسخگویی به نقدها و شبهات دانشجویان وظیفه ما و مسئولان دانشگاه بوده و دست دانشگاهیان برای شفاف‌سازی و دفاع از عملکرد دولت پر است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام مصطفی رستمی در شصت و یکمین اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها که در سالن شهدای جهاد علمی ستاد وزارت علوم برگزار شد؛ گفت: دولت سیزدهم عملکرد خوبی دارد و در مواردی به فضل خدا بیش از توان خود عمل نموده است و دست مسئولان دانشگاهی برای دفاع از آن پر است.

بیشتر بخوانید:

مسئولین دانشگاه‌ها در ازدواج دانشجویی کم‌کاری دارند/ ساخت خوابگاه‌های متاهلی در مرحله اجرا
 

وی افزود: در مواردی مانند حقوق بشر، حقوق زنان و حقوق شهروندی دولت‌های غربی در چند سال اخیر خیلی بد عمل کرده اند و ما باید مطالبه گر آنان در این مباحث باشیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: دشمن در برنامه‌های خود در محیط دانشگاه شکست خورده است، اما به این راحتی دست از سر دانشگاه و فرزندان ما بر نمی‌دارد و ما همواره باید آماده مقابله با دشمن باشیم.

وی تاکید کرد: باید به نیازهای فرهنگی دانشجویان توجه شود، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی تقویت شود و برای مهرماه که مقارن با ماه ربیع است، رویدادهای فرهنگی پیش بینی شود.

حجت الاسلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه گفت: ما به فرموده ایشان «در نزدیکی قله پیروزی هستیم» لذا باید با قدرت به سمت تمدن نوین اسلامی و رسیدن به حاکمیت خدا و عدل حرکت کنیم که در این مسیر حتما به دانشگاه‌های مقتدر و دانشمندان برجسته نیاز داریم و فرهنگ نیز جزو متن اصلی این حرکت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1198701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =