طارمی و آزمون مکمل خوبی برای خط حمله تیم ملی هستند / خط دفاع نیازمند بازیکن جوان

پیشکسوت فوتبال گفت: سردار آزمون و مهدی طارمی مثل دو الماس در خط حمله یوزهای ایرانی می‌درخشند و قطعا این دو بازیکن می‌توانند مکمل خوبی در خط حمله ایران باشند.

وحید قلیچ بازیکن اسبق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکا نیوز درباره بازی ایران و اردن اظهار کرد: تیم ملی عملکرد خوبی در بازی مقابل اردن نداشت، اگر اردن مهاجمی مانند سردار آزمون و مهدی طارمی در اختیار داشت هرگز در این مسابقه بازنده نبود، ما باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری را در بازی های بعدی به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

هشدار پیشکسوت فوتبال: با این شرایط تیم ملی جزو ۸ تیم جام ملت‌ها هم قرار نمی‌گیرد

قلیچ در رابطه با عملکرد دفاعی تیم ملی تصریح کرد: ما عملکرد خوبی در خط دفاعی نداشتیم و قطعا تمامی کارشناسان فوتبال به این موضوع اذعان دارند که اگر با این خط دفاع به جام ملت‌های آسیا برویم قطعا به مشکل خواهیم خورد، تیم ملی در سمت چپ خط دفاعی خود هم ضعف‌های زیادی داشت، به نظر من دیگر احسان حاج صفی برای دفاع چپ تیم ملی مناسب نیست و باید به سراغ گزینه‌های جوان‌تری مثل ابوالفضل جلالی برویم تا این گونه به مشکل نخوریم.

کارشناس فوتبال ادامه داد: الان بیشتر بار دفاعی تیم ملی بر دوش محمد حسین کنعانی‌زادگان است و او سعی می‌کند فضاهای زیادی که در خط دفاعی تیم ملی ایجاد می‌شود را پر کند اما در سمت مقابل به هیچ عنوان شجاع خلیل‌زاده عملکرد مطلوبی در خط دفاعی تیم ملی نداشته و گزینه مناسبی برای تیم ملی نیست.

دروازبان اسبق پرسپولیس در رابطه با وضعیت خط هافبک تیم ملی گفت: شاکله خط هافبک ما را بازیکن‌های لژیونر تشکیل داده‌اند و آنها یک سر و گردن از هافبک‌های لیگ ما بالاتر هستند، البته هافبک‌های تیم ملی در بازی دیروز در گرفتن توپ‌های سوم دچار مشکل بودند که باید این موضوع در جلسات فنی تیم برطرف شود.

وحید قلیچ در رابطه با خط حمله تیم ملی اضافه کرد: سردار آزمون و مهدی طارمی مثل دو الماس در خط حمله یوزهای ایرانی می‌درخشند و قطعا این دو بازیکن می‌توانند مکمل خوبی در خط حمله ایران باشند،البته ما بازیکنان خوبی را روی نیمکت داریم ولی احتمالا سردار آزمون و مهدی طارمی مهاجمین فیکس ما در جام ملت‌های آسیا خواهند بود.

این پیشکسوت فوتبال در رابطه با آینده تیم ملی با امیر قلعه نوعی بیان کرد:من فکر می کنم امیر قلعه نویی نظم خوبی را به تیم ملی داده است و او گزینه مناسبی برای نیمکت تیم ملی است اما اگر می خواهیم موفقیتی برای تیم ملی حاصل شود باید دعای خیر مردم ایران پشت این تیم باشد تا انشالله در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =