وحیدی: هر کس در جنایت رژیم صهیونیستی سکوت کند، در آن سهیم است

وزیرکشور گفت: آمریکا با آوردن ناوهای جنگی خود عملا اداره امور جنگی را به دست گرفت و شریک جنایات رژیم است و هر کس در این جنایت سکوت کند در این جنایت سهیم است. 

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،  احمد وحیدی  وزیر کشور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه جنایت روز گذشته شدیدا محکوم است و کسانی که به هر نحو ایفای نقش کردند بویژه رژیم آمریکا که  با آوردن ناوهای دریایی تلاش کرد که  با اسرائیل همراهی کند، محکوم هستند، گفت: آمریکا با آوردن ناوهای جنگی خود عملا اداره امور جنگی را به دست گرفت و شریک جنایات رژیم است و هر کس در این جنایت سکوت کند در این جنایت سهیم است. 

بیشتر بخوانید:

سردار باقری: سازمان ملل متحد باید سران رژیم صهیونیستی را محاکمه کند

وی افزود: رزمندگان مقاومت همانطور که اعلام کردند با قدرت ادامه خواهند داد و جنایت روز گذشته از ضعف و استیصال رژیم صهیونیستی بود. همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند نتیجه عملی این جنایت آن  شد که جریان‌های اسلامی و غیراسلامی به مقابله با رژیم بلند شدند و این نوید نابودی رژیم صهیونیستی را می‌دهد. 

وزیر کشور با بیان اینکه واقعه قتل آقای مهرجویی تلخ بود و افکار عمومی را جریحه‌دار کرد، اظهار داشت: این جنایتی است که رخ داده و فراجا با جدیت مسأله را دنبال می‌کند و سرنخ‌هایی هم به‌دست آمده و امیدواریم قاتل و یا قاتلین نهایی شناسایی شوند؛ اینکه این قتل با قتل‌های زنجیره‌ای نسبت داده شود، اظهارات ناصحیحی است و جای سوال است که چرا این مسائل مطرح می‌شود.

وحیدی ادامه داد: مردم بدانند که برخی همواره به دنبال ناامن‌سازی روانی جامعه هستند و می‌کوشند یک مسأله را در سایر موضوعات تفسیر کنند. این حرف از اساس غلط است.

کد خبر: 1202636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =