رژیم جعلی صهیونیستی از انسانیت، وجدان و عقلانیت بویی نبرده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تجمع جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد بندرعباس که بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در گلزار شهدای این دانشگاه برگزار شد با محکوم نمودن حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار و بیمارستان المعمدانی غزه گفت: این حرکت ننگین و بی شرمانه رزیم غاصب و جعلی صهیونیستی با هیچ عقل سلیم و منطقی قابل هضم نیست و به دور از شان و منزلت انسانیست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین رنجبر با بیان اینکه حمله به بیمارستان و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه  اوج وقحاهت و بی شرمی رژیم صهیونیستی را می رساند و نشان می دهد این رزیم جعلی با ارتکاب مجرمانه و محمله بی مهابا به پشتیبانی استکبار جهانی از هیچ چیزی شرم و حیا ندارد.

وی افزود: این رژیم غاصب سالهاست که به بهانه ها و عناوین مختلفی دست به جنایت های متفاوتی می زند و مردم مظلوم فلسطین را مورد آماج حمله هایس گسترده خود می سازد و در این میان نه به کودکان و نه به زنان هم رحم نمی کند و بی شرمانه  بر گسترش این جنایت ها نیز تاکید دارد و صدای  سازمان های حقوق بشر نیز گویا در این های هوی جنایات به سکوت مبدل شده است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تنها راه رهایی از چنگال این رژیم کودک کش را، نابودی آن دانست و افزود: این غده سرطانی باید با اتحاد مسلمانان جهان از این منطقه محو شود تا آرامش به این سرزمین برگردد.

رژیم جعلی صهیونیستی از انسانیت، وجدان و عقلانیت بویی نبرده است

 در این تجمع که دانشگاهیان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رژیم صهیونستی اعلام می کردند جمعی از تشکل های دانشجویی با قرائت بیانیه های خود از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و  نوید نابودی این رژیم جعلی را به مسلمانان جهان نوید دادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1202779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =