اعلام رسمی ممنوع‌الکاری برخی از بازیگران زن سینمای ایران

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: به دلیل محدودیتی که برای برخی بازیگران زنی که کشف حجاب کردند وجود دارد، آنها نمی توانند در فیلم‌های سینمایی بازی کنند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سرانجام بعد از مصاحبه‌های پراکنده و ضد و نقیض ماه های گذشته مقامات سازمان سینمایی مدیر اداره نظارت این سازمان رسما از ممنوع الکاری بازیگران زن کشف حجاب کرده خبر داد و اعلام کرد این بازیگران دیگر در فیلم تازه ای بازی نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

جامعه سینمایی کشتار مردم بی‌گناه غزه به دست اسرائیل را محکوم کرد

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی با اشاره به بازیگرانی که کشف حجاب کردند گفت: آنها به دلیل محدودیتی که برایشان وجود دارد نمی توانند در فیلم های سینمایی بازی کنند. آثار قبلی‌شان به تدریج منتشر می شود که مالکان فیلم ها متضرر نشوند. چون سرمایه زیادی خرج شده است. ولی از این به بعد نمی‌توانند در فیلم جدیدی بازی کنند.

ایل بیگی درباره بازیگران و فیلمسازانی که در حوادث سال گذشته موضع گیری سیاسی نامتعارف داشته‌اند اظهار داشت: تک و توک مواردی هست که تلاش می‌شود با گفتگو و همراه کردن آنها حل شود. این هنرمندان اگر اسناد یا تحلیل درستی دارند، ما هم می‌شنویم. در یک سال گذشته با بیش از چند صد نفر از عوامل سینما در جلسات اینجا گفت‌وگو شده است. حرفشان شنیده شده است. تلاش شده که با یک فضای مفاهمه آمیز کمترین مشکل را داشته باشیم. حداقل افراد را داریم که به مشکل خورده باشند. تلاش می کنیم که مشکل شان برطرف شود و بتوانند کار کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1203598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =