طوفان الاقصی| جنایت هولناک صهیونیست‌ها با بمباران بازار البریج / کشته شدن فرمانده ارشد اسرائیل در غزه

تداوم حمله صهیونیست ها به مناطق مسکونی و شهادت  ۱۹ نفر در بمباران جدید در اردوگاه جبالیا در غزه،  سرنگونی یک فروند پهپاد اسرائیلی  و توقف کامل فعالیت ۱۶ بیمارستان در غزه از مهم‌ترین تحولات فلسطین اشغالی در بیست و هفتمین روز جنگ غزه است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، مناطق مختلف نوار غزه در بیست‌وهفتمین روز جنگ غزه زیر حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار دارد و توپخانه های این رژیم نیز مناطق الزیتون، الکرامه و بیت حانون را گلوله باران کردند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| جلسه اضطراری کابینه جنگ نتانیاهو / حماس از نبرد زمینی شدید خبر داد

در همین ارتباط منابع محلی فلسطینی از درگیری‌های شدید در محورهای مختلف در شمال غزه بین مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیستی گزارش می‌دهند. این درگیری ها در شرق محله الزیتون، شرق خان‌یونس و شمال غرب غزه و اطراف شهرک نتساریم متمرکز است.

همزمان با درگیری‌ها در محورهای مختلف، رژیم صهیونیستی محله الکرامة در شمال غرب غزه را بمباران کرد.

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که تا این لحظه ۱۶ بیمارستان در غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از خدمت خارج شدند.

همچنین ۳۲ مرکز پزشکی و درمانی از مجموع ۵۲ مرکز خدمات اولیه پزشکی در غزه نیز از خدمت خارج شدند.

القسام: یک دستگاه تانک و بولدوزر رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم

گردان‌های القسام شاخه نظانی جنبش حماس اعلام کرد که یک دستگاه تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر اسرائیلی را در محور شمال غرب غزه با آر پی جی "یاسین ۱۰۵" هدف قرار داده است.

درگیری شدید رزمندگان فلسطینی با نظامیان صهیونیست همزمان با بمباران شدید غزه

منابع خبری از درگیری‌های شدید بین مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیستی در شمال غرب شهر غزه خبر دادند.

همزمان حملات شدید هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد.

صهیونستها ‌همچنین اطراف بیمارستان القدس در منطقه «تل الهوا» در جنوب شهر غزه را به شدت بمباران کردند.

شلیک ۳ راکت به سمت پایگاه اسرائیلی در کفرشوبا

منابع عبری زبان از شلیک ۳ راکت از جنوب لبنان به سمت پایگاه اسرائیلی «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی «کفرشوبا» خبر دادند.

هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست در نابلس

گردان‌های شهدای الاقصی شاخهٔ نظامی جنبش فتح از هدف قرار دادن نیروهای رژیم اشغالگر در منطقه «جبل جرزیم» در نابلس در کرانه باختری با آتش سنگین رگبار گلوله خبر داد.

شهادت ۱۹ نفر در بمباران جدید منازل مسکونی در جبالیا

شبکه الجزیره اعلام کرد شمار شهدای بمباران چندین باب منزل مسکونی دیگر در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه به ۱۹ شهید افزایش یافت.

مقاومت لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد با استفاده از موشک زمین به هوا، موفق به سرنگونی یک فروند پهپاد اسرائیلی در حریم هوایی روستاهای «المالکیه» و «هونین» در مرز جنوبی لبنان شده است.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان بیانیه ای در خصوص هدف قرار دادن یک فروند پهپاد رژیم صهونیستی با بکار گیری موشک زمین به هوا صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در ساعت ۱۲:۳۵ شب پنجشنبه مورخ ٢/١١/٢ ٢٣ ، رزمندگان مقاومت اسلامی یک فروند پهپاد مجهز به سلاح رژیم صهیونیستی را هنگام پرواز بر فراز مناطق مرزی با فلسطین اشغالی در حریم هوایی روستاهای مالکیه و هونین هدف قرار دادند.

این پهپاد دشمن اسرائیلی پس از اصابت مستقیم موشک زمین به هوا با آن بلافاصله متلاشی شد و سقوط کرد.

مقام انصارالله: «موازنه قدرت» تغییر کرده است

یکی از مقامات جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص تداوم جنگ در غزه تاکید کرد: موازنه های قدرت در منطقه تغییر کرده است.

«عبدالقدوس الشهاری» معاون بخش رسانه‌ای جنبش انصار الله یمن در گفت‌وگو با اسپوتنیک عربی، در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت تنگه باب المندب با توجه به ادامه جنگ و امکان استفاده از آن به عنوان کارت و اهرم فشار گفت: ما از همه کارت‌های خود به خاطر آرمان فلسطین و مقدسات استفاده خواهیم کرد و اگر اسرائیل حملات و تجاوزات خود را متوقف نکند، هرج و مرج در منطقه گسترش خواهد یافت و چه بسا این وضعیت به جنگ منطقه‌ای یا جهانی (تمام عیار) تبدیل شود.

این مقام انصار الله تاکید کرد واشنگتن باید بداند اوضاع و تمامی موازنه های (قدرت) روی زمین و در میدان تغییر کرده است و فلسطینیان امروزه از قدرت بازدارندگی برخوردارند و آماده رویارویی هستند.

وزارت بهداشت فلسطین: جان صدها بیمار و مجروح در بیمارستان «اندونزی» در خطر است

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، ژنراتور اصلی بیمارستان «اندونزی» در نوار غزه از کار افتاده است.

مقامات این بیمارستان اعلام کردند، جان صدها بیمار و مجروح به دلیل از کار افتادن ژنراتور اصلی این بیمارستان با خطر جدی روبرو است

وزارت بهداشت فلسطین در غزه تاکید کرد اگر سوخت مورد نیاز برای بیمارستان اندونزی تامین نشود، با فاجعه روبرو خواهیم شد.

مقامات بیمارستان خواستار مداخله فوری برای تامین سوخت این بیمارستان و همچنین مجتمع پزشکی الشفا برای جلوگیری از وقوع یک فاجعه بزرگ شدند.

رژیم صهیونیستی افزون بر حملات مکرر به بیمارستانها مانع از رسیدن سوخت به نوار غزه شده است.

آمار شهدا و مجروحان جنایت صهیونیست‌ها در حمله به اردوگاه جبالیا

دفتر رسانه‌های دولتی در غزه اعلام کرد: شمار شهدای دو کشتار منطقه جبالیا در غزه به ۱۹۵ نفر و شمار مجروحان به ۷۷۷ تن و تعداد مفقودان نیز به ۱۲۰ نفر افزایش یافت.

بلینکن به منطقه باز می‌گردد

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد روز جمعه آینده برای ادامه تلاش‌های دیپلماتیک بار دیگر به خاورمیانه(غرب آسیا) بازخواهد گشت.

توقف کامل فعالیت ۱۶ بیمارستان در نوار غزه

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که تا این لحظه ۱۶ بیمارستان در غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از خدمت خارج شدند.

همچنین ۳۲ مرکز پزشکی و درمانی از مجموع ۵۲ مرکز خدمات اولیه پزشکی در غزه نیز از خدمت خارج شدند.

حمله پهپادی جدید به پایگاه ارتش آمریکا در میدان نفتی «العمر» سوریه

منابع خبری نزدیک به مقاومت از حمله پهپادی جدید به پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در سوریه خبر دادند.

طی روزهای اخیر پایگاههای اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه بارها هدف حملات موشکی و پهپادی گروههای مقاومت گرفته است

آمار شهدای غزه به بیش از ۹۰۰۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز اعلام کرد: آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی از شروع عملیات «طوفان الاقصی» (۱۵ مهرماه) به نوار غزه به ۹۰۶۱ نفر رسیده است که ۳۷۶۰ نفر از آنها کودک و ۲۳۲۶ نفر زن هستند.

تعداد زخمی‌ها نیز در طی این مدت به ۳۲۰۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

نگرانی امارات و اردن از ورود انصارالله به جنگ غزه و حمایت از ملت فلسطین

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند امارات و اردن از مداخله جنبش انصارالله در جنگ بین «اسرائیل» و مقاومت فلسطین به نگران هستند.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که اردن نیز از انصارالله یمن خواسته است تضمین دهد پهپادها و موشکهایش از حریم هوایی اردن عبور نکند.

ارتش یمن رسما اعلام کرده است که مناطق مختلف اراضی اشغالی فلسطین را با موشک بالستیک و پهپاد هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن امشب هم در بیانیه اعلام کرد که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در پاسخ به خواسته‌های مردم یمن و تا توقف کامل تجاوز اسرائیل به غزه به عملیات نظامی خود علیه فلسطین اشغالی ادامه خواهد داد.

درخواست السیسی برای آتش بس در غزه

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر اعلام کرد ما با توجه به وخامت اوضاع انسانی در غزه ، اجرای آتش بس فوری بشردوستانه را خواستاریم

پولیتیکو: نتانیاهو فرصت زیاد برای باقی ماندن در قدرت ندارد

نشریه پولیتیکو اعلام کرد بنا به گفته یک مقام آمریکایی، دولت این کشور بر این باور است که زمان بسیار محدودی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سمت خود باقی مانده است.

پولیتیکو، به نقل از این مقام آمریکایی افزود : انتظارات دولت آمریکا حاکی از آن است که نتانیاهو فقط برای چند ماه یا تا زمانی که درگیری‌ها به پایان برسد، بر سر کار باقی خواهد ماند.

بمباران شدید اطراف بیمارستان قدس در غزه

بیش از دو ساعت است که مناطق مجاور بیمارستان «قدس» در منطقه «تل الهوا » در شهر غزه شاهد بمباران شدید و انفجارهای قوی و بسیار بزرگ است . این در حالی است که کادر فعال در این منطقه در میان رعب و وحشت به سر می برد و بیش از ۱۴ هزار نفر از ساکنان این منطقه آواره شده اند.

توافق آمریکا و عربستان برای جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه

پنتاگون اعلام کرد «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در گفتگو با همتای سعودی خود توافق کردند برای جلوگیری از گسترش درگیری‌های منطقه‌ای تلاش کنند.

وزیر دفاع عربستان نیز اعلام کرد که با همتای آمریکایی خود درباره تلاش‌ها برای آرام کردن اوضاع در منطقه بحث و تبادل نظر کرده است.

اعتراف فرمانده اسرائیلی: در برابر تاکتیک‌های حزب الله در موضع دفاعی قرار گرفته‌ایم

فرمانده واحد عوزال ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل در شمال سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد برای نخستین بار در تاریخ در برابر تاکتیک‌های نظامی حزب الله در جبهه شمالی در موضع دفاع از پایگاه‌های نظامی خود قرار گرفته‌ایم.

اظهارنظر مضحک بایدن: اسرائیل به حمایت از غیرنظامیان اولویت دهد

جوبایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما به کار و فعالیت برای افزایش سرازیر شدن کمکهای بشردوستانه به غزه ادامه می‌دهیم در حالیکه راهی طولانی در پیش داریم.

در حالی که نزدیک به ۸۸۰۰ فلسطینی طی بیست و شش روز جنگ در غزه به شهادت رسیدند رئیس جمهور آمریکا این اقدام رژیم صهیونیستی را دفاع از خود قلمداد کرد و افزود: اسرائیل باید به گونه‌ای از خود دفاع کند که منطبق با قوانین بین‌المللی بشردوستانه باشد و به حمایت از غیرنظامیان اولویت دهد.

بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن: به عملیات علیه اسرائیل ادامه می‌دهیم

نیروهای مسلح یمن طی ساعات گذشته تعداد زیادی پهپاد را به سمت چندین هدف در عمق فلسطین اشغالی پرتاب کردند که به اهداف خود رسیدند.

نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در پاسخ به خواسته‌های مردم یمن و تا توقف کامل تجاوز اسرائیل به عملیات نظامی خود ادامه خواهد داد.

یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به کرانه باختری و قدس اشغالی

صبح امروز پنجشنبه نظامیان صهیونیست کمپین بزرگی از بازداشت‌ها را در قدس اشغالی و مناطق مختلف کرانه باختری به راه انداختند و ۶ جوان فلسطینی را در قدس اشغالی بازداشت کرد. نیروهای دشمن همچنین به شهر سلوان در جنوب مسجدالاقصی نیز بورش بردند.

در کرانه باختری نظامیان رژیم اشغالگر به شهرهای صوریف و بیت امر در الخلیل، ترمسعیا در شمال رام‌الله، شهر بیت جالا در بیت لحم و روستای عانین در غرب جنین یورش بردند.

اشغالگران همچنین حملاتی را در شهر نابلس انجام دادند و بعد از افتادن در کمین رزمندگان مقاومت مجبور به عقب‌نشینی شدند. نظامیان صهیونیست به منطقه عقبه جبر در اریحا نیز یورش بردند.

این یورش‌های وحشیانه صهیونیست‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که طی هفته‌های گذشته مردم کرانه باختری در مناطق مختلف به ویژه رام‌الله، نابلس، اریحا و طولکرم راهپیمایی‌های گسترده و مستمری در همبستگی با مردم غزه و محکومیت جنایات اشغالگران در این منطقه برگزار می‌کنند.

در جریان درگیری‌های گسترده میان اشغالگران و فلسطینیان در کرانه باختری از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون یعنی از ۷ اکتبر دست کم ۱۲۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۸۳۰ تن بازداشت شده‌اند.

افزایش حملات شهرک‌نشینان به کرانه باختری

در این میان سازمان ملل متحد نسبت به افزایش قابل توجه تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری هشدار داد.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که از ۷ اکتبر تاکنون ۸۲۰ فلسطینی در کرانه باختری آواره شده‌اند. همچنین میانگین حملات شهرک‌نشینان به فلسطینیان در کرانه باختری از ۳ به ۷ حمله در روز افزایش یافته و در این مدت ۱۷۱ حمله توسط شهرک‌نشینان به فلسطینیان در کرانه باختری انجام شده که تلفات جانی و مالی به همراه داشته است.

تخریب ۱۷ خانه تاریخی در بیت لحم

در میان تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها به کرانه باختری شب گذشته منابع محلی از تخریب ۱۷ خانه تاریخی در تزدیکی بیت لحم توسط اشغالگران خبر دادند.

«حسن بریجیه» مدیر دفتر سازمان مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک‌سازی در شهر بیت لحم در این زمینه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست ۱۷ خانه تاریخی را در روستای شوشحله در نزدیکی بیت لحم در جنوب کرانه باختری تخریب کرده‌اند؛ خانه‌هایی که از سنگ‌های قدیمی ساخته شده و بیش از ۲۰۰ سال قدمت داشتند.

وی افزود، شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان این رژیم با سوءاستفاده از مشغله‌های موجود در جنگ غزه و درحالی که تمرکز همه طرف‌های بین‌المللی معطوف به اتفاقات غزه است، اقدام به تخریب منازل و محله‌های کرانه باختری می‌کنند.

نظامیان صهیونیست دیروز هم‌زمان با حملات گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، با ۷۰ خودرو نظامی به منطقه جنین و اردوگاه آن از چند محور یورش برده و تک تیراندازهای ارتش رژیم اشغالگر نیز روی پشت بام ساختمان‌های مشرف به اردوگاه مستقر شدند. نیروهای اشغالگر همچنین به منازل شهروندان فلسطینی در اردوگاه جنین نیز حمله کرده و به طرز وحشیانه‌ای اقدام به تفتیش آنها کردند.

ادامه راهپیمایی‌های گسترده ضد صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری

شب گذشته چندین راهپیمایی گسترده در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی از جمله رام الله، نابلس، اریحا و طولکرم در حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد. بعد از آن درگیری‌های خشونت‌آمیزی در روستای تل در جنوب غربی نابلس و روستای کفرقدوم در شرق قلقیلیه رخ داد و نظامیان صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی تیراندازی کردند که در نتیجه آن چند فلسطینی مجروح شدند.

این تجاوزات اشغالگران علیه مردم فلسطین در کرانه باختری درحالی است که هیچ یک از جنایات و تحرکات سرکوبگرانه صهیونیست‌ها نتوانسته مانع از حمایت فلسطینیان در این منطقه از مردم نوار غزه شود و آنها دوشادوش رزمندگان مقاومت و اهالی غزه مقابل دشمن اشغالگر ایستاده‌اند.

در همین راستا شب گذشته فلسطینیان در رام‌الله تظاهرات گسترده‌ای برگزار کرده و ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر و متحدان آن در نوار غزه، شعارهایی در حمایت از انصارالله یمن و حشد شعبی عراق و حزب‌الله لبنان سر دادند.

شهادت یک جوان فلسطینی در شمال شرق قدس اشغالی

یک جوان فلسطینی به نام «یزن شیحه» از اهالی شهرک عناتا در شمال شرق قدس اشغالی که صبح امروز هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدای کرانه باختری از ابتدای سال جاری تاکنون به ۳۴۰ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنین تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» را ۱۳۲ شهید اعلام کرد.

کشته شدن فرمانده ارشد اسرائیل در غزه

منابع عبری از هلاکت فرمانده گردان ۵۳ تیپ ۱۸۸ ارتش رژیم صهیونیستی به دست رزمندگان مقاومت در غزه خبر دادند. این منابع اعلام کردند که یک افسر با درجه سرهنگ که فرمانده گردان ۵۳ بوده کشته و سه نظامی دیگر به شدت زخمی شده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سرهنگ سلمان حبکه ۳۳ ساله در نبرد شب گذشته در غزه از پا درآمد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به زخمی شدن چهار نظامی از جمله یک افسر احتیاط ارتش اشغالگران از تیپ ۶۷۹، افسر تیپ گفعاتی، یک نظامی گردان ۶۱۴ و یک نظامی تیپ گفعاتی اشاره کرد.

حماس اظهارات آمریکایی‌ها در مورد آینده غزه را گستاخانه خواند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی بیانیه‌ای صادر و آن را گستاخانه و مردود اعلام کرد.

جنبش حماس افزود: اظهارات مقامات کاخ سفید در مورد توافق منطقه‌ای بین‌المللی بر سر مدیریت نوار غزه پس از جنگ، اظهاراتی گستاخانه و مردود است؛ زیرا که ملت آزاده فلسطین تحت حاکمیت آن‌ها نیست.

این جنبش در بیانیه خود آورده است: ما به صراحت می‌گوییم که تلاش‌های آمریکا مداخله آشکار برای تحمیل شرایط جدیدی است که مطابق خواسته آن‌ها و اشغالگران صهیونیست در نوار غزه است.

حماس این تلاش‌ها را کاملا مردود اعلام کرد و گفت: ملت فلسطین با تمام توان با آن‌ها مقابله خواهد کرد.

این جنبش فلسطینی سر و سامان دادن به اوضاع داخلی فلسطین را وظیفه ملت فلسطین عنوان کرد و گفت که تنها این ملت قادر به تعیین سرنوشت و آینده و منافع خود است.

جنبش مقاومت فلسطین، اظهارات و نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها را رویاهایی در ذهن آن‌ها دانست و اظهار داشت که ملت بزرگ فلسطین و مقاومت دلیرانه این ملت بر اشغالگران فاشیستی پیروز خواهد شد.

در ادامه بیانیه جنبش حماس آمده است: ملت ما اراده خود را تحمیل خواهد کرد و حقوق خود را با قدرت برای ایجاد کشور مستقل فلسطینی با پایتختی قدس به دست خواهد آورد.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی: با بحران مالی بی‌سابقه‌ای روبرو هستیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک با وزیر دارایی این رژیم گفت که جنگ هزینه‌های اقتصادی دارد. وزیر دارایی نیز اعتراف کرد که با خسارت اقتصادی و بحران مالی بی‌سابقه‌‎ای مواجهیم.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه در نشست خبری مشترک با «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اظهار کرد که «متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم، اما مصمم هستیم به اهداف جنگ دست پیدا کنیم».

نتانیاهو در ادامه مدعی شد: «در حال دستیابی به موفقیت‌های چشمگیری هستیم و هیچ چیز ما را متوقف نخواهد کرد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «ما این جنگ را تا زمانی که به پیروزی برسیم، ادامه خواهیم داد».

وی تصریح کرد: «جنگ هزینه‌های اقتصادی زیادی دارد و من از تلاش‌های وزارت دارایی (به ریاست بزالل اسموتریچ) تشکر می‌کنم».

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که «با خسارت اقتصادی و بحران مالی بی‌سابقه‌‎ای مواجهیم».

وی ادامه داد: « با زیان مالی بی‌سابقه‌ای در طول تاریخ اسرائیل مواجهیم و به نظامیان ذخیره کمک مالی می‌کنیم».

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که «تمامی زیان مالی وارده به شهرک‌ها را جبران می‌کنیم و به ساکنان شهرک‌های اطراف نوار غزه و به ویژه آوارگان کمک می‌کنیم».

کد خبر: 1204728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =