آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه‌متمرکز / دفترچه راهنما منتشر شد

ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ از امروز ۱۷ آبان ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ از امروز ۱۷ آبان ماه آغاز شد و تا ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

پیش از این زمان ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در روزهای ۳۰ مهرماه تا ۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید:

آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های داروسازی

دفترچه راهنمای ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نیز همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز همانند سال گذشته آزمون مجزایی ندارد و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه لازم است در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.

هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند و متقاضیان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اعلام شرایط و ضوابط ثبت‌نام را که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود، به دقت مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن، کارت اعتباری ثبت‌نام را خریداری و اقدام به ثبت‌نام کنند.

داوطلبان پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام، شماره پرونده و کد پیگیری دریافت می‌کنند که باید در حفظ و نگهداری این اطلاعات محرمانه دقت کنند و حتماً یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

داوطلبان باید در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند و پس از پایان زمان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات و دریافت کد پیگیری، به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ روز جمعه ۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =