انفجار در جایگاه CNG میدان گیل رشت

انفجار کپسول گاز یک نیسان، ساعت ۹:۴۰ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه در CNG بلوار پایانه رشت جنب ترمینال (حوالی میدان گیل) با خسارت جانی و مالی همراه شده است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، انفجار کپسول گاز یک نیسان، ساعت ۹:۴۰ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه در CNG بلوار پایانه رشت جنب ترمینال (حوالی میدان گیل) با خسارت جانی و مالی همراه شده است.

بیشتر بخوانید:

انفجار گاز در زنجان ۲ کشته برجا گذاشت

خبرهای تایید شده از فوت یک مرد حکایت دارد؛ گفته می‌شود فرد فوت شده، سرنشین نیسان و حدوداً ۴۰ ساله بود؛ این انفجار هنگام سوختگیری و به دلیل‌ قدیمی بودن کپسول گاز نیسان بوده است.

آتش‌نشانی رشت هم با تایید حادثه انفجار در جایگاه CNG جنب پایانه رشت وعده داد اطلاعات تکمیلی را بعد از انجام عملیات آتش نشانان منتشر می‌کند.

لحظاتی بعد از وقوع حادثه شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به خبر انفجار در CNG محدوده میدان گیل رشت گفت: تیم‌های عملیاتی با توجه به صدای مهیب انفجار به جایگاه CNG اعزام شدند و نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و رفع خطرات احتمالی اقدام کردند.

مومنی با بیان اینکه تاکنون این حادثه یک کشته (مرد) داشته است، افزود: حادثه از یک دستگاه خودروی نیسان یخچال ‌دار که در حال سوختگیری بود آغاز شد که ضمن کشته شدن یک نفر، دو شخص دیگر نیز به‌واسطه شدت آسیب‌های وارده راهی بیمارستان شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت ادامه داد: تعدادی از خودورها که جهت سوختگیری در جایگاه مستقر بودند نیز دچار آسیب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =