سردار باقری: بسیج گره‌گشای مردم فلسطین است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و چهل و چهارمین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین در پیامی بیان کرد: امروز بسیج مأمن و گره‌گشای مردم مظلوم فلسطین شده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

«پنجم آذر ماه هر سال یادآور «تشکیل بسیج مستضعفین» به فرمان معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است و از جلوه‌های انکارناپذیر الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی و نقطه عطف درخشانی در تاریخ میهن اسلامی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

رزمایش اقتدار بسیجیان در سراسر کشور + عکس و فیلم

امروز با گذشت ۴۴ سال از غرس نهال بسیج، درخت سترگ و تنومندی را شاهد هستیم که سایه‌سار وجودش فراتر از میدان‌های سازندگی رفع محرومیت‌ها و کم‌برخورداری‌ها و مواجهه موفق با حوادث غیرمترقبه و مشکلات و معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، با نفوذ تفکر و فلسفه خود خارج از جغرافیای ایران عزیز، مأمن و قرارگاه گره‌گشای ملت‌های مسلمان منطقه به ویژه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین شده است.

بسیج تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب و شیفتگان اعتلای وطن برای پاسخ به نیازهای انقلاب، نظام و میهن اسلامی با تفکر جهادی و انقلابی است.

بسیج در حافظه تاریخی این سرزمین برای ملت شریف و نجیب ایران منشأ خیر و برکت و خدمات ارزنده است و برای همیشه در تاریخ میهن اسلامی ماندگار و پیشران بروز و ظهور بالندگی نسل‌های جوان مسئولیت‌پذیر جامعه در پاسخ به الزامات و مقتضیات ایران قوی و شایسته خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد، نام، خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان بسیجی، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تأسیس «سازمان بسیج مستضعفین و ارتش ۲۰ میلیونی» را به اقشار مختلف ملت ایران به ویژه فرمانده دانشمند و عالیقدر کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آحاد فرماندهان، مسئولین و بسیجیان صادق، مخلص، شجاع و فعال در این سازمان؛ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و با قدردانی و سپاس از مجاهدت‌های سرنوشت‌ساز آنان، دوام توفیق بسیج عزیز در راه تحقق ایران قوی را از درگاه خدای قادر متعال طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =