سعید معروف گزینه مناسبی برای تیم ملی والیبال نیست/ لزوم انتخاب یک سرمربی جهانی

کارشناس والیبال گفت: سعید معروف گزینه مناسبی برای تیم ملی نیست و باید یک سرمربی جهانی برای ایران انتخاب شود.

جواد محتشمیان گزارشگر و کارشناس والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اظهار کرد: باید دید در نهایت فدراسیون والیبال چه تصمیمی اتخاذ می‌کند، در حال حاضر چهار سهمیه برای المپیک باقی مانده و تیم ملی باید با کشورهای زیادی برای رسیدن به المپیک پاریس رقابت کند و کار برای والیبال ایران بسیار سخت شده است.

کارشناس والیبال ادامه داد: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید یک مربی مانند بوگانیکوف را به ایران بیاوریم، او در سالیان نه چندان دور با ایجاد کانون‌های متعدد در شهرهای ایران توانست استعدادهای زیادی کشف کند و نسل طلایی والیبال ایران را بسازد.

وی در پاسخ به این سوال که بهتر است به سمت سرمربی ایرانی برویم یا خارجی گفت: فدراسیون نباید به آزمون و خطا روی بیاورد، اکثر سرمربیان تیم‌های مطرح والیبال دنیا دارای سوابق جهانی هستند و مدیران والیبال ایران باید سراغ کسانی بروند که از لحاظ نتیجه‌گیری مطمئن باشند.

محتشمیان در رابطه با احتمال انتخاب سعید معروف به عنوان سرمربی تیم ملی هم گفت: سعید معروف بازیکن خوبی بوده اما رزومه مناسبی برای اینکه سرمربی تیم ملی شود ندارد، باید سرمربی انتخاب شود که از لحاظ رزومه عملکرد خوبی در تیم های تحت هدایت خود داشته باشد اما معروف هیچ سابقه‌ای ندارد پس گزینه مناسبی هم برای هدایت تیم ملی نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایمان IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 1
      کاملا درست میگه