ماجرای ضرب و شتم یک‌ سوخت‌بر توسط کارکنان پایانه مرزی میلک چه بود؟

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرب و شتم یک‌ سوخت‌بر در پایانه مرزی میلک گفت: مأمور خاطی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، مهدی شمس آبادی دادستان مرکز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی از ضرب و شتم یکی از سوخت‌بران در پایانه مرزی میلک توسط یکی از کارکنان هنگ مرزی مستقر در پایانه مرزی میلک و مجروح شدن یکی از شهروندان روی پل میلک توسط یکی از کارکنان یگان تکاوری ۱۲۵ نیاتک، موضوع سریعا در دستور کار دادستانی هیرمند و بازرسی هنگ مرزی زابل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

جزئیات درگیری مرزی بین نیروهای ایرانی و مرزبانی افغانستان

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان افزود: پس از بررسی بیشتر موضوع توسط تیم بازرسی هنگ مرزی زابل مامورین خاطی به دادسرای شهرستان هیرمند احضار شدند.

وی بیان کرد: پس از بازجویی از مامورین مربوطه مشخص شد که کلیپ پخش شده در خصوص ضرب و شتم سوخت‌بر توسط نیروهای مرزبانی مربوط به شهریور ماه سال جاری است و پرونده قضایی در این خصوص برای وی تشکیل شده و به دادسرای نظام استان ارسال شده است.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در خصوص انتشار فیلم مجروح شدن یکی از افراد محلی توسط یکی از کارکنان یگان تکاوری ۱۲۵ نیاتک افزود: مامور مربوطه سریعا جهت ارائه توضیحات به دادسرا احضار و پس از بازجویی و تشکیل پرونده قضایی با توجه به نظامی بودن فرد یاد شده پرونده با قرار عدم صلاحیت برای سازمان قضائی نیروهاس مسلح ارسال شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =