انباشت تدریجی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوای تهران تا روز دوشنبه

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی تهران تا روز دوشنبه نسبتا پایدار و آرام و آسمان تهران صاف است و از این رو در این مدت به دلیل سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا تهران مورد انتظار است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و با روند تدریجی کاهش باد، استقرار جوی نسبتا پایدار و آرام تا دوشنبه بر روی استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازگشت آلودگی هوا به تهران

از این رو طی این مدت سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده‌ها و غبار محلی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پرتردد شهری در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان مورد انتظار است.

با عبور امواج از تراز میانی جو، روز دوشنبه با بروز ناپایداری در سطح استان افزایش ابر و افزایش باد به ویژه در نیمه غربی استان و احتمال وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا یکشنبه (۲۶ آذرماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۷ آذرماه) صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =