لیگ برتر فوتبال| برُد پُر گل استقلال برابر نساجی / سپاهان کولاک کرد / پرسپولیس به تساوری رضایت داد

پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (سه شنبه) شش دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها سپاهان و پرسپولیس مهمان هوادار و استقلال خوزستان هستند و استقلال در تهران میزبان نساجی است.

بیشتر بخوانید:

بمب نقل و انتقالات سپاهان ترکید!

در ادامه نتایج لحظه به لحظه این شش دیدار را مشاهده می‌کنید:

هوادار صفر - سپاهان ۵

گل‌ها: 

رامین رضاییان در دقیقه ۱۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۲۴

شرح گل‌ها: با پرس مهاجمان سپاهان، توپ در موقعیت خوبی به رامین رضاییان رسید و او هم با شوتی دقیق دروازه هوادار را باز کرد. (گل اول سپاهان)

برایان دابو با نفوذ از جناح چپ، شهریار مغانلو را به خوبی دید و با دادن یک پاس خوب به او، مغانلو را در موقعیت خوبی قرار داد تا دروازه هوادار برای بار دوم باز شود. (گل دوم سپاهان)

شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی دروازه هوادار را برای بار سوم باز کرد. (گل سوم سپاهان)

روی حرکت انفرادی برایان دابو از میانه زمین بازی، سپاهان را صاحب یک موقعیت ضد حمله کرد که در نهایت کاوه رضایی با ضربه‌ای خوب دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد. (گل چهارم سپاهان)

استقلال خوزستان ۲ - پرسپولیس ۲

استقلال خوزستان و پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت برنده‌ای نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید. با این نتیجه پرسپولیس ۲۲ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. استقلال خوزستان هم با پنج امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

گل‌ها: جواد آقایی‌پور (۶ و ۵۰) برای استقلال خوزستان - حسین کنعانی‌زادگان (۴۰) و نبیل باهویی (۶۷) برای پرسپولیس

کارت زرد: حسین ساکی و حسین احمدی از استقلال خوزستان و محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی(محمدحسین باصری، دقیقه۶۷)، حسین احمدی (محمد سلطانی مهر، دقیقه ۷۴)، بهروز بارانی و جواد آقایی پور

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک (سروش رفیعی، دقیقه ۴۶)، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، محمد عمری (نبیل باهویی، دقیقه ۶۴)، شهاب زاهدی

ذوب آهن صفر - فولاد صفر

از ساعت ۱۶:۳۰ امروز دو تیم ذوب آهن و فولاد با یکدیگر دیدار می‌کنند. در سیزدهمین هفته از لیگ بیست و سوم، ذوب آهن که در این فصل با محمد ربیعی عملکرد هوشمندانه‌ای داشته و توانسته امتیازات خوبی را کسب کند، در تقابل حساس امروز با فولاد فرصت این را دارد که با کسب هر ۳ امتیاز مسابقه خودش را به رده چهارم جدول برساند.

آلومینیوم صفر - گل گهر صفر

بازی دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در چارچوب مسابقات هفته ۱۳ لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه صفر بر صفر مساوی به اتمام رسید.

شمس آذر صفر - صنعت نفت صفر

شمس آذر پس تقابل با نفت آبادان در دو بازی بعدی خود تا پایان نیم‌فصل، باید به مصاف پرسپولیس و سپاهان برود که از این نظر، با چالش سختی روبه‌رو خواهد بود؛ چالش سختی که می‌تواند اهمیت دیدار مقابل نفت را بیش از قبل جلوه دهدد.

شاگردان سعید دقیقی در کمال تعجب در دیدارهای خانگی خود طی این فصل (۵ بازی) تنها ۵ امتیاز کسب کرده‌اند و این درحالی است که آن‌ها با کسب ۱۴ امتیاز از ۷ بازی خارج از خانه، در رده دوم لیگ برتر از این حیث قرار دارند. با چنین آماری، شمس‌آذر روز سه‌شنبه از نفت آبادان میزبانی می‌کند که تمام بردهای خود در این فصل (۲ مورد) را در بازی‌های خارج از خانه به دست آورده است.

نفتی‌ها که شرایط چندان خوبی در جدول ندارند، پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک با استعفای عبدالله ویسی روبه‌رو شدند. البته ناجی فوتبال آبادان در فصل قبل، همچنان در سمت خود باقی‌مانده اما اعلام کرد تنها تا پایان نیم‌فصل هدایت این تیم را عهده‌دار خواهد بود و شرایط همکاری پس از آن، مشخص نیست.

 استقلال تهران ۴ - نساجی صفر

تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۴ گل نساجی مازندران را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =