اولین خروجی زمستانی منچستریونایتد مشخص شد

مهاجم فرانسوی منچستریونایتد به احتمال زیاد اولین خروجی شیاطین سرخ در زمستان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از ساکرنت، آنتونی مارسیال از زمان پیوستنش به یونایتد از موناکو فرانسه در سال ۲۰۱۵ نتوانسته است انتظارها را برآورده کند. با توجه به اینکه قرارداد این مهاجم در پایان فصل به پایان می‌رسد، ظاهراً یونایتد مشتاق است او را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بفروشد. مارسیال با حضورش در اولدترافورد گران‌ترین بازیکن نوجوان جهان شد. دستمزد ۳۶ میلیون پوندی او را به سومین خرید گرانقیمت وقت یونایتد پس از آنخل دی ماریا و خوان ماتا تبدیل کرد ولی این بازیکن نتوانسته چندان خوب ظاهر شود.

بیشتر بخوانید:

موافقت منچستریونایتد با پیوستن ۴ ستاره‌اش به تیم‌های عربستان

گفته می‌شود اینتر مشتاق خریدن مارسیال است و قصد دارد این بازیکن را در زمستان بخرد. اینتر رقمی حدود هشت تا ۱۰ میلیون یورو برای خرید مهاجم جدید کنار گذاشته و مارسیال بهترین گزینه برای سران ایتالیایی به نظر می‌رسد.

مارسیال در فصول اخیر عملکرد چندان خوبی در یونایتد نداشته و به‌تازگی از سوی هواداران یونایتد "هو" شده است. مارکوس رشفورد و راسموس هویلوند، دیگر مهاجمان شیاطین سرخ، شرایط بهتری نسبت به مارسیال دارند. در صورت انتقال مارسیال به اینتر، این احتمال وجود دارد که یونایتد یک مهاجم جدید بخرد. البته هنوز نامی از مهاجمان مد نظر یونایتد در زمستان رسانه‌ای نشده است.

یونایتد با کسب ۲۸ امتیاز از ۱۷ بازی در حال حاضر در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد. شیاطین سرخ با منچسترسیتی رده چهارمی شش امتیاز و با آرسنال صدرنشین یازده امتیاز فاصله دارند. یونایتد امروز در لندن به مصاف وستهم می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =