فعالیت یک شرکت هواپیمایی تعلیق شد

فعالیت یک شرکت هواپیمایی و ۲ مرکز تعمیر و نگهداری به دنبال بازرسی‌های نظارتی معاونت استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری و به دلیل عدم رعایت استانداردهای پرواز و قوانین ومقررات تعلیق شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام‌کرد: به‌دنبال بازرسی‌های نظارتی معاونت استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری و به دلیل‌ عدم رعایت استانداردهای پرواز و قوانین و مقرات، فعالیت یک شرکت هواپیمایی و دو مرکز تعمیر و نگهداری تعلیق شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات اوکراین| لندن برنامه‌ای برای انتقال هواپیما یا بالگرد به کی‌یف ندارد

گفتنی است نظارت، بازرسی فنی و تخصصی از شرکت‌های هواپیمایی، موسسات هوانوردی، فرودگاه‌ها، اماکن و مستحدثات مربوطه جزو وظایف سازمان هواپیمایی کشوری به مثابه نماینده دولت در جهت اعمال حاکمیت در صنعت حمل و نقل هوایی کشور است.

همچنین، بازرسان سازمان برای ورود و بازرسی، نظارت و اعمال مقررات وفق قوانین داخلی و بین‌المللی هوانوردی نسبت به شرکت‌های هواپیمایی، موسسات هوانوردی، فرودگاه‌ها، اماکن و مستحدثات مربوط، دارای اختیار تام هستند و همه عوامل دستگاه‌های اجرایی مستقر در فرودگاه از جمله عوامل فرودگاهی، پروازی و نیروهای امنیتی و انتظامی مکلفند با بازرسان سازمان همکاری کنند. در مورد اماکن و مستحدثات نظامی و امنیتی، رعایت مصوبه‌های شورای عالی امنیت ملی و قوانین و مقررات مربوط الزامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =