ساکت با انگیزه‌های عجیب مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد!

ساکت الهامی با کنار زدن شایعات درباره خودش تیمش را آماده مسابقه حساس با پرسپولیس می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرمربی باتجربه مس رفسنجان بعد از چند شکست متوالی شایعات متعددی را پیرامون خودش تحمل کرد. درباره ساکت الهامی و نیمکت نارنجی‌پوشان طی روزهای گذشته شایعات متعددی به گوش می‌رسید، اما در نهایت این سرمربی امروز در تمرین تیمش حضور یافت تا مشخص شود مدیران باشگاه قاطعانه پشت سرمربی خود ایستاده‌اند و از برنامه‌های او حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال| پیروزی پر گل سپاهان برابر مس رفسنجان / توقف استقلال مقابل فولاد خوزستان

تمرین روز چهارشنبه مس رفسنجان هم با حال و هوای خاصی برگزار شد؛ بازیکنان باتجربه و جوان مس زیر نظر ساکت الهامی و همکارانش به مرور برنامه‌های آماده‌سازی خود پرداختند تا با بهترین شرایط خود را به دیدار با پرسپولیس برسانند.

مس

دیدار با پرسپولیس برای الهامی شرایط متفاوتی خواهد داشت؛ او به عنوان یک سرمربی استقلالی همه توان خود را به کار می‌گیرد تا بتواند یکی از رقبای آبی‌پوشان را متوقف کند و از طرف دیگر این مربی باتجربه که سال گذشته هم با هوادار پرسپولیس را شکست داد، برای عبور از بحران به انجام بازی خوب توسط شاگردانش وشاید کسب نتیجه مطلوب نیاز دارد.

الهامی در تمرین روز چهارشنبه هم با روحیه خوب حضور داشت و کارش را جلو برد. او سعی کرد نکات مهم تاکتیکی را به بهترین شکل به نفراتش گوشزد کند و قطعا در روزهای آینده هم چنین شیوه‌ای را در پیش خواهد گرفت.

مس

انتهای پیام/

کد خبر: 1213005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =