سرپرست دانشگاه آزاد مازندران شهادت هموطنان‌ در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با انتشار پیامی، شهادت هموطنان در پی انفجار تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر رهبر معظم، مردم و خانواده‌های این شهدا تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، سیدعبدالله میرغیاثی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی دشمنان ایران اسلامی، شهادت جمعی از هموطنان‌مان در پی حمله تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

حادثه تلخ و غمبار انفجار تروریستی در سالروز میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل و چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر تصویری گویا از کوردلی و زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش درآورد.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل به حدی از سقوط و انزوا رسیده است که حتی از زائران شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی نیز هراس دارد و به خیال خود اما به غلط فکر می‌کند که با اقدامات تروریستی می‌تواند باعث تضعیف مکتب شهید سلیمانی شود.

دشمنان ایران اسلامی باید بدانند مردم ایران همواره پای آرمانهای خود ایستاده‌اند و این حرکتها و اقدامات تروریستی هیچ وقت نتوانسته این ملت را از ادامه راهش منصرف کند.

این جانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت، خانواده‌های سوگوار شهدای مظلوم این حادثه و ملت شریف ایران اسلامی، و جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی مازندران برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

با آرزوی بهبودی مجروحان حادثه، امید است خداوند منان شهدای گرانقدر این حادثه را با شهدای کربلا، محشور نماید.

سیدعبداله میرغیاثی

۱۴ دیماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/

کد خبر: 1214199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =