زمان برگزاری آزمون استخدام مربی پرورشی آموزش و پرورش اعلام شد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام مربی پرورشی آموزش و پرورش اسفند امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز در جلسه ‌شورای مدیران و معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد به اهمیت و نقش مؤثر دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و اظهار داشت: برای ساختن یک جامعه باید خانواده و مدرسه را ساخت و برای ساختن مدرسه باید معلم ساخت و محل ساختن و تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان است، از این رو این دانشگاه اهمیت بسیاری برای آینده جامعه دارد.

بیشتر بخوانید:

آموزش و پرورش ۱۹ هزار معلم پرورشی در سال جدید استخدام می‌کند

وی با بیان اینکه دانشجومعلمان در آینده مسئولیت ایجاد محیط تربیتی در مدارس را برعهده دارند، افزود: رویکرد اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان است لذا تا می‌توانید در اجرای فعالیت‌ها به دانش‌آموزان نقش بسپارید. سپردن کار به دانش‌آموزان همواره در دستور کار قرار گیرد.

معاون وزارت آموزش و پرورش به تشریح برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع از جمله پویش مهر ریاست جمهوری، اردوی راهیان پیشرفت، اعتکاف، برنامه‌های دهه فجر و هفته تربیت اسلامی و طرح یک روز برای فردا پرداخت و ادامه داد: پویش مهر با تغییر روند، نسبت به سال‌های گذشته ایجاد شد.

باقرزاده تصریح کرد: کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های بسیاری در همه بخش‌ها و مناطق کشور داشته است دانش‌آموزان در بازدیدها پیشرفت‌ها را با قلم و بیان خود به تصویر کشیده و گزارش‌های آن را به مدرسه و معلمان ارائه می‌کنند و در مرحله بعد این گزارش‌ها برای دیگر دانش‌آموزان و والدین و همچنین برای دیگر مدارس به نمایش می‌گذارند و سپس در شهرها و استان‌های دیگر و به شکل یک جشنواره در سراسر کشور برگزار شود.

وی اضافه داد: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد آزمون استخدام مربی پرورشی آموزش و پرورش اسفند 1402 برگزار و نتایج نهایی در بازه زمانی خرداد اعلام شود تا دوره‌های توانمندسازی برگزار شود و افراد آموزش دیده و توانمند در ماه مهر وارد مدارس شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =