سردار گودرزی: ۱۸ باند شرارت در نقطه صفر مرزی منهدم شد

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه عمده کشفیات مواد مخدر مرزبانی کشور در سیستان و بلوچستان است، گفت: ۱۸ باند شرارت در نقطه صفر مرزی منهدم و تعدادی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدعلی گودرزی ۲۵ دی در سفر به زاهدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: عمده کشفیات مواد مخدر مرزبانی کشور در سیستان و بلوچستان است چرا که این خطه در خط مبارزه قرار دارد و از کشورهای همسایه؛ مواد مخدر به داخل کشور وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سردار رضایی: عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان دستگیر شدند / جزئیات تیراندازی شبانه در چابهار

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدام بی‌امان دارد؛ دنیا مرهون تلاش ارزنده کشور ایران است که بیشترین درگیری را با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر از راه زمینی و دریایی برای کشف و ضبط دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است و اکنون مرزها استحکام خوبی دارند در ابعاد مختلف در حوزه پهپاد گروه‌های پهپادی زیادی در مناطق جنوب شرق کشور مستقر کرده‌ایم که تمام حرکات و اقدامات ضد امنیتی گروه‌های ضد انقلاب و معاند را در گوشه کنار مرزهای ما بررسی کنند.

وی تاکید کرد: کشورهای همسایه نباید اجازه دهند گروه‌های مسلح از خدا بی‌خبر که مردم بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند و اقدام آنها دور از اخلاق انسانیت است در کشورشان باقی بمانند و به شرارت‌های خود ادامه دهند.

سردار گودرزی گفت: مرزبانان غیور ما صبرشان حدی دارد اگر این صبر به پایان برسد قطعاً اقدام قاطعی علیه گروه‌های مسلح به صورت عملیاتی انجام خواهند داد و حق شهدای مظلوم و بی‌گناه کرمان، راسک و سایر موارد را خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: تجهیزات نوینی در مرز شامل حسگرها، انواع پهبادها، عمود پروازها، دوربین‌های پیشرفته دید در شب و روز و سلاح‌های دقیق‌زن در اختیار رزمندگان قرار گرفته تا کسی جرات عبور از مرزهای ما را نداشته باشد.

فرمانده مرزبانی فرجا افزود: سازوکارهایی فراهم شده به ویژه در حوزه جنوب شرق سیستان و بلوچستان و تعداد زیادی نیروهای آموزش دیده و کارآمد با تجهیزات کامل در اختیار استان قرار گرفته تا از مرزهای این استان مانند همیشه دفاع جانانه انجام شود.

وی ادامه داد: بیش از ۱۸ باند شرارت که قصد ورود مواد مخدر و سلاح به کشور را داشتند در نقطه صفر مرزی منهدم تعدادی را به هلاکت و تعدادی نیز دستگیر شدند که جهت اعمال قانون به دستگاه‌های قضایی معرفی شدند.

سردار گودرزی بیان کرد: در منطقه عمومی سراوان در روزهای گذشته چند نفر از گروه‌های اشرار که وابسته به ضد انقلاب و معاند بودند با سلاح و تجهیزات دستگیر کردیم امنیت خوبی در مرزهای جنوب شرقی کشور وجود دارد روز به روز شاهد وضعیت بهتر مرزها خواهیم بود جای نگرانی نیست از تمام مردم استان‌های غیور و متدین به ویژه سیستان و بلوچستان جهت همکاری با مرزبانی قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =