دانشگاه آزاد اسلامی ۴۰ درصد بار آموزش عالی کشور را بر دوش می کشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ۴۰ درصد بار آموزش عالی کشور را بر دوش می کشد و خدمات شایانی در کشور ارائه داده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سومین نشست طرح ملی اعتلا (تعالی معرفتی و مهارتی و حرفه ای استادان) دانشگاه آزاد اسلامی که امروز در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: نقش مجلس شورای اسلامی برای خیلی از مردم کشور ملموس است، اما خیلی ها در جریان نقش مجلس خبرگان رهبری نیستند. شاید خیلی از افراد چون با نقش و کارکرد مجلس خبرگان رهبری آشنا نیستند، انگیزه قوی و کافی برای شرکت در انتخابات پیش رو را ندارند.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد با یک پنجم هزینه دانشگاه‌های دولتی دانشجو را مدیریت می‌کند

وی با تأکید بر ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم هستند و هر دو با مشروعیت سیاسی و حاکمیت مرتبط و در حل مشکلات فعلی و آتی کشور تأثیرگذار هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر چقدر میزان شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، طبیعتاً سرمایه اجتماعی بیشتر تقویت می شود. حضور مردم در انتخابات، ارتباطات معناداری با موضوع اقتدار، ماندگاری و نقش آفرینی نظام سیاسی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ذوالنور ایجاد یأس و ناامیدی در مردم را محور اصلی تلاش دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان سعی می کنند دستاوردها، توانمندی‌ها، قابلیت ها و سرمایه های کشور را ناچیز نشان داده و مردم را نسبت به آینده و هر تلاشی که تاکنون شده است، ناامید کنند. همچنین دشمن به دنبال برجسته سازی ضعف های موجود در کشور است. نقش ما این است با مسائل برخورد عالمانه، درست و منطقی داشته باشیم.

وی به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز ایران در زمینه نظامی، پزشکی، فنی مهندسی، علمی و ... حرف های زیادی برای گفتن دارد. اما دشمن روی فکر و روان جوانان ما کار می کند و به آنها القاء می کند که جمهوری اسلامی نه تنها دستاوردی نداشته باشد، بلکه کشور را دچار فلاکت و بدبختی کرده است. دشمن در یک تضاد و پارادوکس خودش را گیر انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ذوالنور تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی 40 درصد بار آموزش عالی کشور را بر دوش می کشد و خدمات شایانی در کشور ارائه داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =