صحرایی: دانش آموزان در ارزشیابی معلمان نقش خواهند داشت

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان از سال آینده در ارزشیابی معلمان نقص خواهند داشت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز در نخستین همایش بین‌المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه، چالش‌ها، الگوها و راهبردها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: دانش‌آموزان از سال آینده یکی از عوامل ارزشیابی معلمان خواهند شد و استقرار سامانه ارزشیابی معلم توسط خانواده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

صحرایی: سال آینده ۷۲ هزار نفر جذب آموزش و پرورش می‌شوند

وی افزود: در مدیریت امروز رابطه سن و بودجه یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی است یعنی هر چه در سنین پایین برای افراد هزینه شود، توسعه‌یافتگی بیشتر است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ایران سهم خوبی را از بودجه به آموزش و پرورش می‌دهد اما تفاوت ما با کشورهای توسعه‌یافته در این است که ما بیشتر برای افراد در سنین بالا هزینه می‌کنیم.

صحرایی ادامه داد: از افتخارات دولت مردمی، تاسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است که باید بتوان به اهداف آن دست یافت، کودکستان‌ها به نظام رسمی تعلیم و تربیت کودک رسیدند و الگوی تربیت خوبی بر آن حاکم شده است، هرچه در سن پایین‌تر برنامه‌ریزی کنیم، در سنین بالاتر آسوده‌تر خواهیم بود.

صحرایی بیان کرد: خانواده‌ها شریک راهبردی ما در تعلیم و تربیت هستند و حساس‌ترین مراحل جامعه‌پذیری فرزندان را در خود دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =