برگزاری آیین افتتاحیه چله مهدویت در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری

آئین افتتاحیه چله مهدویت با حضور هیأت رئیسه، استادان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، چله مهدویت، با ادای احترام به مقام شامخ 5 شهید گمنام و قرائت دعای فرج در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد آغاز به کار کرد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: چله مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از میلاد حضرت علی علیه السلام تا نیمه شعبان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری چله مهدویت در دانشگاه را ترویج فرهنگ مهدویت بین دانشجویان عنوان کرد و افزود: برگزاری 15 برنامه متنوع در زمینه های نمایشگاه کتاب و نقاشی با موضوع مهدویت، مسابقه، دلنوشته‌ها و مراسم‌های مذهبی از جمله برنامه‌های دانشگاه در این چهل روز است.

رحیمی اظهار کرد: سومین جشنواره امامت و مهدویت با موضوع سبک زندگی علوی اسفندماه سال جاری همزمان با ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می شود.

رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از نخبگان دانشگاهی، طلاب حوزه های علمیه و علاقه‌مندان به ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه حضرت ولی عصر (عج) خواست با ارائه مقالات علمی در خصوص سبک زندگی علوی، دانشگاه را در برگزاری باشکوه تر سومین جشنواره ملی سبک زندگی علوی و شناساندن فرهنگ مهدویت در جامعه یاری کنند.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه و سبک زندگی مهدوی و یاد امام زمان عج یکی از ضروریات است که باید مورد توجه ویژه همگان قرار گیرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با برگزاری چله مهدویت در دانشگاه، موجب امیدبخشی به دانشجویان می شود تا به آینده امیدوارتر باشند.

قاسمی نژاد صدور انقلاب اسلامی را مقدمه‌ ای برای ظهور امام زمان(عج) دانست و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به‌صورت شبکه‌ای به ترویج فرهنگ مهدوی می پردازد و به دنبال آن است که مباحث قرآنی، فرهنگی و دینی را به یک گفتمان تبدیل ‌کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1217132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =