رئیس دانشگاه آزاد خراسان شمالی خادم برگزیده جشنواره امامت و مهدویت شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به‌عنوان یکی از ۴ خادم برگزیده جشنواره امامت و مهدویت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز،‌ غلامرضا کاظمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به‌عنوان یکی از چهار خادم برگزیده جشنواره امامت و مهدویت معرفی و با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان سازمان مرکزی در مشهد مورد تجلیل قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در سومین سال متوالی در آخر بهمن‌ماه میزبان جشنواره آواها ونواهای نبوی از سری جشنواره‌های امامت و مهدویت خواهد بود.

غلامرضا کاظمی بیان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره آواها و نواهای نبوی در خراسان شمالی تعمق فرهنگ نبوی و هم‌افزایی فرهنگ اسلامی و ایرانی در هنر موسیقی است؛ زیرا استان خراسان شمالی دارای تنوع اقوام و پیشینهٔ فرهنگی بوده و با توجه به تنوع قومیت‌های مختلف ازجمله اقوام ترک، کرد، ترکمن، تات از فرهنگ و هنر ویژه‌ای برخوردار است که بخشی از تلاش این جشنواره این بوده که نواها و آواهای بومی این منطقه مورد توجه قرار گیرد و بتوانیم ظرفیت‌های هنری این استان را معرفی کنیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۱۴۰ هنرمند از نقاط مختلف ایران در دومین دوره این جشنواره شرکت کردند، امسال نیز بیش از ۶۵۰ شرکت‌کننده آثار خود را به دبیرخانه مرکزی این جشنواره ارسال کرده‌اند که امیدواریم امسال نیز به مانند سال‌های گذشته بتوانیم این جشنواره را باشکوه بیشتری برگزار کنیم و شاهد اثرات ارزشمند فرهنگی و هنری موسیقی همسو با توسعه فرهنگ و معارف نبوی و مهدوی در استان باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با بیان توضیحی درباره برگزاری سومین دوره جشنواره آواها و نواهای نبوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد مطرح کرد: در این جشنواره آثار منتخب در مدح نبی اکرم (ص) در سه بخش آوا، نوا و سرود تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز؛ اختتامیه جشنواره آواها و نواهای نبوی ۳۰ بهمن‌ ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =