انتقال انبار های نفتی خراسان شمالی به خارج از شهر در دستور کار قرار گیرد

استاندار خراسان شمالی گفت: انبارهای نفتی استان باید به خارج شهر بجنورد منتقل شود زیرا این امر یکی از خطرات و دغدغه‌های مهم حوزه پدافند است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان‌شمالی ، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در شورای پدافند غیرعامل استان، با تاکید بر انتقال پارکینگ تانکرهای حمل سوخت انبارهای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به خارج از شهر، اظهار کرد: در کنار انتقال پارکینگ، انتقال انبارهای نفتی به خارج از شهر نیز یکی از دغدغه‌های مهم است که باید در مرحله بعد دنبال شود و در جانمایی زمین لحاظ شود.
وی افزود: در خصوص احداث واحد آتش نشانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و صدور پروانه و آغاز عملیات اجرایی آن تسریع و اجرای عملیات این پروژه به موازات روند پیگیری رفع مشکل صدور مجوز به طور همزمان انجام شود.
استاندار خراسان شمالی ضمن اشاره به اینکه طی مذاکره و پیگیری‌های انجام شده در ملاقات با وزیر نفت، درخواست شد تا در زمینه انتقال گاز از جنوب کشور به مشهد، یک انشعاب نیز برای خراسان شمالی اختصاص یابد، بیان داشت: در این زمینه باید پیگیری‌های لازم انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی با اشاره به عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها گفت: پروژه دسترسی به اینترنت پر سرعت در استان با سرعت در حال انجام است و این اتفاق نویدبخش اتفاقات بعدی خوبی در استان در راستای توسعه خواهد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های شرکت مخابرات، تعهدات در شهرهای طرف قرارداد انجام خواهد شد و این موضوع در بحث پدافند غیرعامل استان نیز حائز اهمیت است.

خبرنگار: فوأد چاهی
انتهای پیام/

کد خبر: 1217708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =