آغاز ثبت‌نام سوابق تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و غیرانتفاعی

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ از امروز ۱۰ بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام و انتخاب‌رشته پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ از امروز سه‌شنبه ۱۰ بهمن آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان ثبت‌نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و غیرانتفاعی

بر اساس مصوبات سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام شده، برای نوبت بهمن ماه پذیرش انجام شود.

پذیرش در این مرحله براساس ظرفیت خالی مانده رشته محل‌های نیمسال اول و نیمسال دوم مرحله شهریور ماه انجام می‌شود. به همین منظور در فهرست رشته محل‌های این مرحله، رشته‌محل‌هایی با پذیرش در نیمسال اول و دوم (مطابق پذیرش شهریور ماه) مشاهده می‌شود. اما در این مرحله تفاوتی در انتخاب رشته محل نیمسال اول و یا نیمسال دوم وجود ندارد و شروع به تحصیل تمامی پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی (بهمن ماه) خواهد بود.

داوطلبان فارغ التحصیل شاخه نظری ( ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) فقط مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی کاردانی ناپیوسته هستند. داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند اینجا کلیک کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان کدرشته‌محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =