کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۳۲پروژه دانشگاه علوم پزشکی آبادان در دهه فجر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کلنگ‌زنی، تکمیل و بهره‌برداری از ۳۲ پروژه حوزه سلامت در جنوب غرب خوزستان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

سید محمدمحمدی در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: با خرید ساختمان‌های جدید معاونت غذا و دارو، مرکز خدمات جامع سلامت شهری ابن سینا، پایگاه سلامت حضرت ابوالفضل(ع) و خانه بهداشت طره بخاخ 2 در آبادان، مجموعه‌های یادشده خدمات‌رسانی خود را برای رفاه هرچه بهتر مردم آغاز می‎‌کنند.

وی به دیگر پروژه‌های آبادان اشاره کرد و گفت: در ایام دهه فجر امسال همچنین شاهد پایان احداث و بهره‌برداری از خانه بهداشت خرخره آبادان، مرکز خدمات جامع سلامت شهری مسکن مهر این شهرستان، مرکز آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌‎اله طالقانی برای نخستین بار و مرکز ام آر آی بیمارستان شهید بهشتی این شهر خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان همچنین از بهره‌برداری از ۴پانسیون پزشکان، بخش لاندری و داروخانه بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار خبر داد و گفت: در همین ایام شاهد بهره‌برداری از خوابگاه دانشجویی شهید جهان‌آرا نیز خواهیم بود.

وی به بازسازی و بهسازی ستاد مرکز بهداشت خرمشهر، ۲باب مسکن پزشکان و اتاق عمل بیمارستان ولیعصر این شهرستان اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال همچنین با خریداری و بهسازی خانه بهداشت جدیده یک و ۲، خانه بهداشت ام‌التلول، خانه بهداشت سرحانیه سفلی و دربند غربی خرمشهر، این مجموعه‌ها نیز آغاز به کار خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان احداث خانه بهداشت نعیمه محمدحسن و بهره‌برداری از انبار معاونت غذا و دارو را از دیگر پروژه‌های خرمشهر در دهه مبارک فجر برشمرد و گفت: در همین ایام شاهد توسعه بخش سی تی اسکن شادگان، راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان این شهرستان و احداث داروخانه بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان نیز هستیم.

وی آغاز طرح تکمیلی بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی آبادان، کلنگ‌زنی خانه بهداشت گیداری شادگان، آغاز فاز دوم طرح تکمیلی مرکز درمان بستر چوئبده، آغاز طرح تکمیلی ساختمان مجتمع عالی سلامت شادگان، کلنگ‌زنی بخش دیالیز ۳۰تخته بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر، آغاز طرح ساماندهی و خرید دیزل یکهزار و ۵۰۰ کاوا بیمارستان یادشده و تکمیل پروژه پانسیون پرستاری شادگان را نیز از دیگر پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای روزهای سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برشمرد.

خبرنگار:نسیم الوانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1218321

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =