احصا ۱۶۹ مورد از مسائل استان یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: ۱۶۹ مورد از مسائل استان توسط کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج احصا و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش دفتر استانی ایسکانیوز، سردار حسین زارع کمالی در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیج استان یزد که با حضور رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، استاندار و تعدادی از مسئولان استان یزد برگزار شد با اشاره به اینکه در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در سطح استان ۷ کارگروه تشکیل و ۱۶۹ مورد از نظام مسائل استان توسط کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز استان احصا و تدوین شده است اظهار داشت: ۳۹ سیاست کلی نظام در این ۷ کارگروه بررسی و بر اساس بوم استان بر روی ۶ سیاست اصلی بحث‌وبررسی شد و مسائل و مشکلات آن احصا شد.

وی با تأکید بر اینکه نظام مسائل استان بر اساس یک درک درست از واقعیت‌های جامعه تقسیم‌بندی‌شده تصریح کرد: درک واقعیت‌ها از خود واقعیت‌ها مهم‌تر و واجب‌تر است که امیدواریم با لحاظ این مسائل بتوانیم قدمی در مسیر پیشرفت انقلاب برداریم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: مسائل کلان مورد بررسی قرار گرفته در دبیرخانه شهید مدرس استان با حضور آیت‌الله ناصری و آیت‌الله سید کاظم مدرسی و استاندار مورد بررسی و تجزیه‌وتحلیل قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1219036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =