وزیر آموزش و پرورش از اعزام یک میلیون دانش‌آموز به راهیان نور خبر داد

وزیر آموزش و پرورش گفت: یک میلیون دانش‌آموز به اردوهای "راهیان نور و ‌پیشرفت" اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضامراد صحرایی، امروز در بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری از طریق بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کار بی‌سابقه برای اعزام یک میلیون دانش آموز در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید

درخواست مهم ضرغامی از وزیر آموزش و پرورش چه بود؟

وی افزود:دانش‌آموزان با حضور در مناطق عمیاتی هشت سال دفاع مقدس به صورت پیوسته واقعیت‌های دفاع مقدس را درک و با معنویت و پیشرفت کشور از نزدیک آشنا می‌شوند.

صحرایی اظهار کرد: دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور به صورت حضوری و میدانی ثمره ایستادگی رزمندگان را می‌بینند و در اردوهای راهیان پشرفت با میراث امام و خون شهدا که چگونه به عزت، استقلال و شکوفایی کشور منتهی شده آشنا می‌شوند.

وی افزود: یادگیری موقعیتی دانش‌آموزان باعث درک روشن آنها از واقعیت‌هاست که با کتاب‌ها و یا در فیلم‌ها قابل انتقال نیست لذا باید در موقعیت قرار بگیرند تا درک درستی پیدا کنند.

وزیر آموزش و پروش گفت: امروز ایمان، علم و امید به عنوان مثلثی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری است و حضور دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور و پیشرفت باعث خنثی کردن همه توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و جنگ ترکیبی است.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1219509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =