دانشکده‌های موضوعی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شوند

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید با توجه به شرایط آمایشی و توانمندی‌های منطقه دانشکده‌های موضوعی را ایجاد کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیستمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور دکتر محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا در واحد یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

راه اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد

دکتر علی‌اکبری در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به روند جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با مدیریت دکتر طهرانچی تعداد دانشجویان از 950 هزار دانشجو به یک میلیون و 350 هزار نفر رسیده است.

وی با تأکید بر توسعه درآمدهای غیرشهریه ای در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: واحدهای دانشگاهی باید با برنامه ریزی، جذب درآمدهای غیرشهریه ای را در اولویت قرار دهند.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی به سامانه‌ای شدن تمامی امور در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: حوزه های حسابرسی، مالی، آموزش، پژوهش و ... در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار شفاف و به روز شده است.

دکتر علی‌اکبری با اشاره به فعالیت دانشکده‌های موضوع محور در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با استفاده از دانشکده‌های موضوعی باید دانشجویان را به سمت رشته‌های جدید و مطابق با شرایط اقتصادی و علمی جامعه هدایت کنیم. واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید با توجه به شرایط آمایشی و توانمندی‌های منطقه دانشکده‌های موضوعی را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =