آخرین جزئیات از پرونده کوروش کمپانی / الهام حمیدی برای تبلیغ عذرخواهی کرد

شرکت‌ کوروش کمپانی که مدعی فروش گوشی‌های آیفون ۱۳ با قیمت کمتر به مصرف‌کننده بود، به دلیل تخلفات تعطیل شد و این درحالی است که چهره‌های بسیاری این شرکت را تبلیغ کرده بودند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، در پی تعطیلی شرکت‌ کوروش کمپانی که مدعی فروش گوشی‌های آیفون ۱۳ با قیمت کمتر به مصرف‌کننده بود و فرار مدیریت آن اسامی تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران و بلاگرهایی که به تبلیغ این شرکت پرداخته بودند در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید

مالک «کوروش کمپانی» فراری شد

پس از این رخداد الهام حمیدی در استوری اینستاگرامش بابت اتفاق پیش آمده ابراز تاسف و عذرخواهی کرده و نوشت: من هم مثل شما فریب خوردم. بنده به همراه وکیل خود پیگیر این موضوع هستم.

عذرخواهی الهام حمیدی برای تبلیغ کوروش کمپانی

*افشانی: کلاهبرداری کوروش‌کمپانی از مردم به‌من چه!

محسن افشانی هم یکی دیگر از سلبریتی‌هایی بود که این شرکت را تبلیغ کرد اما وی به جای عذرخواهی اظهارات دیگری را مطرح کرد. افشانی گفت: کوروش کمپانی را تبلیغ کردم اما الان که این شرکت جمع کرده و رفته به من ارتباطی ندارد!

واکنش پلیس

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه در پی تبلیغات خارج از ضوابط و پایین تر از قیمت بازار شرکتی با عنوان کوروش کمپانی ، برای فروش گوشی تلفن همراه مراتب در دستور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار داده شد، افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که اعضا این شرکت با تبلیغات گسترده و سوءاستفاده از برخی چهره های شناخته شده (سلبریتی ها) با تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه به قیمت پایین با دریافت مبالغی با وعده تحویل ۴۵ روزه اقدام به ثبت نام از شهروندان کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه متهم اصلی این پرونده قبل از تشکیل پرونده متواری شده است ، عنوان داشت: با اقدامات صورت گرفته یکی از اعضا اصلی این شرکت بازداشت و دو نفر دیگر تحت تعقیب می باشند و با هماهنگی دستگاه قضایی تمام اموال متهم اصلی پرونده توقیف شد.
رحیمی با اشاره به اینکه متاسفانه در جریان فعالیت این شرکت برخی افراد سرشناس و شناخته شده اقدام به تبلیغ برای این شرکت کرده اند که به اتهامات آنان هم رسیدگی خواهد شد، بیان داشت: افرادی که اقدام به ثبت نام گوشی از این شرکت کرده اند با به همراه داشتن مدارک و مستندات خود به منظور تشکیل پرونده و انجام اقدامات بعدی پلیس امنیت اقتصادی فراجا واقع در ابتدای مرزداران مراجعه کنند.

رحیمی افزود: راه اندازی پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال به ما این امکان را می دهد که با رصد های صورت گرفته مانع از فعالیت مجرمان در این حوزه شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =