عذرخواهی پیام‌رسان ایتا از کاربران/ علت قطعی‌ها به‌روزرسانی و تقویت زیرساخت‌ها بود

پیام رسان ایتا در اطلاعیه‌ای علت قطعی و اختلال‌های اخیر را برخی تغییرات اساسی از جمله به روزرسانی و تقویت زیرساخت‌ها عنوان و از کاربران عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در اطلاعیه جدید این پیام رسان آمده است: پیرو عملیات ارتقا و نصب تجهیزات جدید شبکه که از آغازین ساعات بامداد امروز(جمعه 27 بهمن ماه) شروع شد، نکاتی به استحضار کاربران عزیز می‌رسد:

بیشتر بخوانید:

اختلال دوباره در پیام‌رسان ایتا / رفع مشکل تا چند ساعت آینده

در ابتدا لازم است بابت طولانی شدن این فرایند و وقفه‌ای که بیش از مدت زمان پیش‌بینی شده رخ داد، از همه کاربران عزیز صمیمانه عذرخواهی نمائیم. چنان‌که مستحضرید، پیام‌رسان ایتا در یکسال و نیم گذشته با روند رو به رشد دائمی مواجه بوده است. افزایش مستمر تعداد کاربران فعال در کنار رشد میزان استفاده کاربران از پیام‌رسان، نیازمند توسعه و تقویت زیرساخت‌ها و بهینه‌سازی سیستم‌ها در ابعاد مختلف است که بصورت روزانه انجام می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: بخش عمده‌ای از این بروزرسانی‌ها در ضمن فعالیت‌های جاری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود ولی پیاده‌سازی برخی تغییرات اساسی، نیازمند توقف موقت فعالیت‌هاست که عملیات امروز نیز از همین نوع بود.

در پایان از همه کاربرانی که انتظار آن‌ها برای اتصال مجدد برنامه به طول انجامید، مجددا پوزش طلبیده و تمام توان خود را بکار می‌گیریم تا این بروزرسانی‌ها منجر به پایداری بیشتر سرویس‌ها، زمینه‌سازی برای ارائه قابلیت‌های جدید و پذیرایی از تعداد بیشتری از هم‌وطنان عزیز شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =