گزینه مدنظر پرسپولیس چراغ سبز نشان داد + عکس

بهترین گلزن هوادار که در ابتدای فصل به ذوب آهن پیوسته بود حالا در نیم فصل تیم پرسپولیس را خواهان خود می‌بیند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که شایعات زیادی در ساعات پایانی نقل و انتقالات در مورد خط حمله پرسپولیس و تغییرات احتمالی آن وجود دارد، محمدجواد محمدی، مهاجم گلزن ذوب آهن مورد توجه سرخ‌های تهرانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

غوغای ستاره سابق پرسپولیس در دنیای مدلینگ + عکس

بهترین گلزن هوادار که در ابتدای فصل به ذوب آهن پیوسته بود حالا در نیم فصل تیم پرسپولیس را خواهان خود می‌بیند و علی‌رغم علاقه‌اش برای حضور در پرسپولیس باید رضایت‌نامه باشگاه ذوب آهن را داشته باشد.

با توجه به نزدیک شدن به ساعات پایانی نقل و انتقالات همه چیز در مورد محمدی کمتر از ۴۸ساعت دیگر به مشخص می‌شود و پیوستن او به پرسپولیس به توافق دو باشگاه بستگی دارد.

این بازیکن در استوری اینستاگرامش با فونت قرمز نوشت: "تو زندگی همه چیز در زمان مناسب به سراغت میاد، صبور باش و به این فرایند اعتماد کن."

باید دید در نهایت پرسپولیس از بین محمدی و یا مهاجم خارجی که گفته می‌شود درویش به دنبال جذب آن است کدام یک را انتخاب خواهد کرد.

محمدجواد محمدی

انتهای پیام/

کد خبر: 1221722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Iran IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      4 0
      کی گفته صرفا دولتمردان و سیاستمداران و آدمهایی که در سیستم ونظام هستند و نقش مستقیم دارند مهم هستند !!! بعضی وقت ها یک آدمی از سیستم خارج میشه اما اثرش و تاثیرگذاری اش از تمام آدمهای داخل سیستم بیشتر هست !!! توی کشورهای پیشرفته بخش های خصوصی اونقدر ثروت و قدرت و امکانات دارند که حتی خطی مشی های کلان و سیاستگذاری های سیاستمداران را هم اونها تعیین می کنند اصلا بسیاری از پیشرفتهای بزرگ شون رو مدیون بخش خصوصی هستند !!! منتهی توی اون کشورها توزیع ثروت و سرمایه درست صورت گرفته و سرمایه و ثروت کشور و بیت المال به دست کسانی داده شده که به درد بخور هستند و قابل اعتماد هستند با استعداد و با مهارت هستند کاردان هستند و از همه مهم تر خیرخواه ودلسوز مردم هستند نه یه مشت آدمی که به اسم خیرخواهی و دلسوزی برای مردم هزاران میلیارد هزاران میلیارد بین المال را بالا می کشند و به هیچ دردی هم نمی خورند و تمام مدت مشغول خوشگذرانی زن باره گی و عیش و نوش خودشان هستند !!! و کارشون فقط فریب دادن و مردم کلاه گذاشتن سر مردم یا سواستفاده از قدرت یا ثروت یا موقعیت هست !!! و آسیب و ضرر و زبان شان و صدمات شون و خس