پرداخت هدیه به مناسبت روز جانباز به کارکنان و اعضای هیأت علمی جانباز و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز جانباز دستورالعمل پرداخت هدیه به کارکنان و اعضای هیات علمی جانباز و ایثارگر شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل پرداخت هدیه به مناسبت روز جانباز را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تعطیلی نوروز و ساعات کاری ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اعلام شد

در متن این دستورالعمل آمده است: به منظور تکریم روز جانباز و روز پاسدار تجسم ایثار و رشادت و آینه امتزاج حماسه کربلا با خاطرات سرخ دفاع مقدس و براساس مصوبه شورای معاونین دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد به کارکنان و اعضای هیات علمی جانباز و ایثارگر شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی مبلغ 6 میلیون ریال به عنوان هدیه پرداخت شود.

براساس دستورالعمل صادره از سوی معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی؛ این هدیه به جانبازان بالای ۲۵ درصد با ارائه کارت جانبازی معتبر (و ثبت میزان درصد جانبازی در حکم کارگزینی)، جانبازان زیر ۲۵ درصد با ارائه معرفی‌نامه معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران، آزادگان سرافراز با ارائه کارت بنیاد شهید و امور ایثارگران، رزمندگان دفاع مقدس با سابقه ۶ ماه حضور (داوطلبانه، کادر و وظیفه) با ارائه کارت ایثار یا معرفی‌نامه معتبر از یگان اعزام‌کننده (تاریخ اعزام قبل از تاریخ پذیرش قطعنامه 27/4/1367 مورد قبول است) و همه کارکنان جانباز و ایثارگر اعم از اعضای هیات علمی (رسمی، قراردادی و پیمانی) و غیرهیات علمی (رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کار معین) پرداخت می‌شود.

براساس این دستورالعمل؛ مدرسان حق‌التدریس و کارکنانی که از مرخصی بدون حقوق استفاده می‌کنند و نیز کارکنانی که بدون مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه به کار گرفته شده‌اند، مشمول این بخشنامه نمی‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =