دولت عنایت ویژه‌ای به احداث و افتتاح خانه‌های بهداشت در خرمشهر داشته است

با اعتباری بالغ بر ۶۰میلیارد ریال ۴خانه بهداشت در خرمشهر بهسازی، خریداری و تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار استانی خبرگزاری ایسکانیوز از خرمشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر در آیین افتتاح خانه‌های بهداشت جدیده یک، جدیده دو، سرحانیه سفلی و ام‌التلول این شهرستان اظهار کرد: در ایام میلاد خجسته میلاد امام زمان(عج) شاهد افتتاح خانه‌های بهداشت در بخش‌ها و روستاهایی از خرمشهر بودیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه دولت و وزارت بهداشت محترم و همچنین دانشگاه علوم پزشکی آبادان و شبکه بهداشت و درمان خرمشهر عنایت ویژه‌ای نسبت به احداث و افتتاح خانه‌های بهداشت در این منطقه دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل‌پور ادامه داد: امیدوارم با افتتاح‌های یادشده مشکلی در این زمینه برای مردم وجود نداشته باشد و این اقدام جای تشکر دارد. بدون تردید بهداشت با فاصله زیاد نسبت به درمان تقدم دارد و اگر به بهداشت برسیم نیازمان به درمان بسیار کمتر خواهد شد.

دکتر عبداله خوان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در آیین یادشده اظهار کرد: خدا را شاکریم که خرمشهر در مدیریت اعتبارات داده‌ شده پیشتاز بود و توانست در چند ماه گذشته ۷پروژه بهداشتی را به بهره‌برداری برساند.

وی اضافه کرد: بدون تردید آرزوی بزرگ وزارت بهداشت به سرمنزل رساندن موضوع بیمه و پزشک شهری است که بالغ بر ۱۱۵۶نیرو در این فضا فعال خواهند شد و ۵۰درصد این نیروها را ماماها، ۲۵درصد را پرستاران و ۲۵درصد را نیز نیروهای بهداشت عمومی تشکیل می‎‌دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن قدردانی از مدیر شبکه و رئیس مرکز بهداشت خرمشهر به خاطر پیگیری افتتاح این خانه‌‎‌های بهداشت، گفت: ۱۵۶موتورسیکلت نیز برای بهورزان منطقه خریداری می‌شود که این موضوع در ۲۵سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

در این آیین فرمانده انتظامی خرمشهر، بخشدار مرکزی و مدیر شبکه بهداشت و درمان رئیس مرکز بهداشت این شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

خبرنگار: نسترن ریاحی

کد خبر: 1222313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =