عنایتی: از گل نکردن موقعیت‌ها رنج می‌بریم/ بازیکنان پیکان خیلی راحت هستند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اینکه موقعیت زیاد خلق می‌کنیم و تبدیل به گل نمی‌کنیم معضلی شده که چندین بازی است برای ما اتفاق افتاده و تیم ما از این بازی رنج می‌برد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا عنایتی پس از تساوی ۲ - ۲ پیکان مقابل صنعت نفت در نشست خبری گفت: یک بازی سراسر اتفاق برای هر دو تیم بود. شرایط هر دو تیم در جدول مناسب نبود و متأسفم که نتوانستیم از این بازی دست پر بیرون بیاییم. ۱۰ نفره شدن یک مقدار شرایط تیمی ما را به هم ریخت و در نیمه دوم مجبور شدیم کاملا دفاعی بازی کنیم، اما در ضدحمله ۲-۳ موقعیت بالای ۸۰ درصد را از دست دادیم. اینکه موقعیت زیاد خلق می‌کنیم و تبدیل به گل نمی‌کنیم معضلی شده که چندین بازی است برای ما اتفاق افتاده و تیم ما از این بازی رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید:

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال / ذوب آهن اصفهان صفر- پرسپولیس یک

وی ادامه داد: به آینده امیدوار هستیم و ان شاءالله بچه‌ها بدانند که چه وظیفه مهمی دارند. متأسفانه در بعضی از مواقع بازی ما یادمان می‌رود که کجا هستیم و در چه تیمی بازی می‌کنیم و چه مسئولیتی داریم. در کل از شرایط بازی راضی نیستم، در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم و ۳ امتیاز مهم خانگی را از دست دادیم.

سرمربی پیکان درباره داوری عنوان کرد: داوری فوق‌العاده خوب بود اما در یک صحنه طبق روال معمول و گذشته، گل صددرصد سالم را گرفته نشد. نمی‌دانم داور در چه زاویه‌ای بود ولی در کل داوری بد نبود. خودمان از این همه مساوی که گرفتیم خیلی خسته شدیم. هر روزی که بازی‌های‌مان را آنالیز می‌کنیم اعصاب‌مان به هم می‌ریزد. باید تمرکزمان را بالاتر ببریم تا بتوانیم از این همه موقعیت استفاده کنیم. به تیم خوب نفت آبادان هم تبریک می‌گویم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا فشاری روی بازیکنان تیمش وجود دارد که تمرکز لازم را ندارند؟ گفت: چون فشار روی بچه‌های ما نیست اینقدر بی‌خیال هستند. شاید اگر این تیم تماشاگر داشت متفاوت بود. این عدم توجه فقط به این خاطر است که بعدش همه چیز تمام می‌شود و به بازی بعدی می‌رویم و چون فشاری وجود ندارد بازیکنان خیلی راحت هستند. از تیم ما همه تعریف می‌کنند و موقعیت گل داریم و تیم باکیفیتی هستیم. مقابل گل‌گهر که یک تیم باکیفیت و پرمهره است مالکیت‌مان ۲۰ درصد بیشتر از این تیم بود، اما اینکه موقعیت ایجاد می‌کنیم و تبدیل به گل نمی‌کنیم، احساس می‌کنم بازیکنان ما خیلی راحت هستند و باید یک صحبت جدی داشته باشیم. ان‌شاءالله فردا در جلسه‌ای که با بچه‌ها داریم جدی‌تر صحبت می‌کنیم چون به پایان فصل هم نزدیک می‌شویم این اتفاقات یک مقدار خسته‌کننده شده است.

وی در خصوص اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، خاطرنشان کرد: طبیعی است که همه مردم می‌دانند چه وظیفه بزرگی دارند و مطمئنا آنها بهتر از من می‌دانند که برای آینده شان تصمیم بگیرند و امیدوارم که همه را (در انتخابات) ببینیم.

عنایتی در واکنش به این موضوع که زمانی که در تیم امید حضور داشت در بازی‌های بزرگ از بازیکنان باتجربه‌تر استفاده کرد و این امکان وجود دارد که در بازی‌های آینده پیکان با توجه به شرایط سخت این تیم در جدول از بازیکنان باتجربه‌تر استفاده کند، گفت: زمانی که تیم امید را تحویل گرفتم هیچ بازیکن شناخته شده‌ای نداشتیم ولی الان همه یاد گرفتند و از آنها نام می‌برند. زمانی که با تیم به عراق رفتم شاید یک بازیکن فیکس در تیمم نبود و همه بازیکنان ذخیره‌های لیگ بودند.

سرمربی پیشین تیم امید اضافه کرد: پس از بازی‌های هانگژو، همه بازیکنان ما رستگار شدند و الان بازی می‌کنند، به خاطر همین است که فکر می‌کنید آن تیمی که من داشتم پرمهره بود، ۹۵ درصد تیم من بازیکنان ذخیره و سکونشین بودند. خداراشکر که با اتفاقاتی که در تورنمنت عراق و هانگژو و مقدماتی المپیک افتاد، همه بازیکنان ما جذب لیگ شدند و بازی کردند. مطمئنا در پیکان چون در رده‌های پایه فوق‌العاده پرقدرت است، این بازیکنان در آینده خیلی بیشتر از آنها می‌شنویم. الان شرایط حساسی در جدول داریم وگرنه بازیکنان جوان ما بیشتر بازی می‌کردند. به فکر این افتاده‌ام که این ریسک را بپذیرم و از بازیکنان جوان بیشتری استفاده کنم چون انرژی و فعل خواستنی که آنها دارند برای من خیلی مهم است و امیدوارم کم‌کم بازیکنان امید را به تیم تزریق کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =