پزشکان متخصص برای افراد کم بضاعت شادگان اردوی جهادی برگزار می کنند

اردوی جهادی پزشکان متخصص در حوزه‌های مختلف درمانی در شهرستان شادگان برای افراد کم بضاعت برگزار می شود.

نور اله طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از شادگان گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم و ارتقای سطح سلامت در شهرستان شادگان روز جمعه ۱۸ اسفندماه اردوی جهادی پزشکی با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در محل کلینیک بیمارستان شهید معرفی زاده برگزار می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان تصریح کرد: پزشکان حاضر در این برنامه شامل: فوق تخصص جراح قلب، فوق تخصص آسم و ریه، نفرولوژی(بیماری های داخلی و کلیوی)، متخصص مغز و اعصاب، زنان و زایمان، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، روان‌تنی، روانشناس، تغذیه، جراح عمومی، روماتولوژی (استخوان و مفاصل) و رادیولوژیست (سونوگرافی) خواهند بود.

وی افزود: شهروندانی که متقاضی انجام معاینات پزشکی رایگان در هر یک از تخصص‌های یادشده هستند، می توانند به مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود در طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری مراجعه و با دریافت معرفی‌نامه از آن مرکز، در روز جمعه به محل برگزاری اردوی جهادی واقع در بیمارستان شهید معرفی زاده مراجعه نمایند.

طاهری در پایان عنوان کرد: با توجه به محدود بودن نوبت‌های پزشکی، افرادی که بدون معرفی از سوی پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند، پذیرش نخواهند شد.

انتهای پیام/

خبرنگار: نسترن ریاحی

کد خبر: 1223158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =