اظهارات مهاجم سابق پرسپولیس بعد از پیوستن به جی‌لیگ

شهاب زاهدی به هواداران تیم جدیدش قول داد بهترین عملکردش را در این تیم نشان دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهاجم سابق پرسپولیس به طور رسمی به تیم آویسپا فوکوئوکا ژاپن پیوست تا در فصل جدید در این تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید:

باشگاه ژاپنی رسما از شهاب زاهدی رونمایی کرد

شهاب زاهدی پیش از دیدار امروز تیمش برابر شونان بلماری در ورزشگاه مورد استقبال هواداران ژاپنی قرار گرفت و در صحبت‌هایی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را نشان دهم و همه هواداران تیم را راضی کنم. هدف اصلی من این است که در کنار هواداران تا جایی که ممکن است برنده شویم و پیروزی‌های زیادی را تجربه کنیم. من و سایر بازیکنان تمام تلاشمان را می‌کنیم تا لبخند به لبان شما بیاوریم. بسیار خوشحالم که راهی تیم آویسپا فوکوئوکا شدم. می‌خواهم از زمانم بهترین استفاده را ببرم و این کار را خواهم کرد. در پایان می‌خواهم از حمایت مداوم هواداران تشکر کنم.

زاهدی از سال ۲۰۲۱ در تیم زوریا لوهانسک در لیگ دسته اول اوکراین بازی کرد و سپس راهی پرسپولیس شد تا اینکه تصمیم گرفت حضور در فوتبال ژاپن را تجربه کند و راهی فوکوئوکا شد. قرارداد او ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

زاهدی که ۱۸۷ سانتیمتر قامت دارد، اولین بازیکن ایرانی است که در جی لیگ به میدان می‌رود. او در این فصل در ۱۶ بازی برای پرسپولیس در لیگ شش گل به ثمر رساند و یک گل نیز در لیگ قهرمانان ثبت کرد ولی پس از یک نیم‌فصل از سرخپوشان جدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =