پرسپولیس خواستار جایگاه مناسب‌تر برای بانوان در ورزشگاه آزادی شد

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد برای بانوان در ورزشگاه آزادی سکوهای مناسب‌تری در نظر گرفته شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با تلاش‌های فراوان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ بود که طلسم شکست تا پس از سال‌ها شاهد حضور بانوان سرزمین‌مان در ورزشگاه‌ها باشیم؛ چنان‌که در تمام عرصه‌های دیگر کشور حضور دارند. سنگ بنای این اتفاق شاید از همان فینال لیگ قهرمانان آسیا گذاشته شد. رئیس فیفا نیز آن روز در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

امید عالیشاه برای هواداران پرسپولیس پیغام مهمی فرستاد

حال شاهد آن هستیم که بانوان پرسپولیسی که در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابند به سبب سکویی که به آن‌ها اختصاص داده شده است با مشکلاتی رو به رو هستند و البته امیدواریم جایگاهی مناسب‌تر با دید بهتر برای تماشای مسابقه به آنها اختصاص یابد.

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال به عنوان متولی امر فوتبال در کشور ارسال کرده است. البته تردید نداریم هم وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ نسبت به این امر دغدغه دارند، ولی باشگاه پرسپولیس به سهم و اختیارات خود در این ارتباط پیگیر خواهد بود تا شرایط بهتری برای هواداران پرسپولیس فراهم گردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =