حضور مهدی طارمی مقابل آرسنال قطعی شد

مهدی طارمی پس از مدت‌ها دوری از ترکیب تیم فوتبال پورتو؛ در بازی پیش روی این تیم مقابل آرسنال به میدان خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پایگاه خبری «اسپورت ویتنس» انگلیس به نقل از رسانه‌های پرتغالی گزارش داده‌ که تیم فوتبال پورتو به طور ویژه‌ای مهدی طارمی را برای دیدار دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال در لندن آماده کرده است. مهاجم ایرانی این تیم پرتغالی که دیدارهای اخیر تیمش در لیگ برتر فوتبال پرتغال و همچنین بازی رفت با آرسنال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ در بازی برگشت مقابل توپچی‌ها در ورزشگاه امارات به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:
زمان بازگشت مهدی طارمی به ترکیب پورتو مشخص شد

بر اساس این گزارش؛ آرسنال که بازی رفت در پرتغال را یک بر صفر واگذار کرده بود در دیدار برگشت کار بسیار سختی برابر تیم سازماندهی شده پورتو خواهد داشت. بازگشت مهدی طارمی نیز خط دفاعی آرسنال را با چالش بیشتری مواجه می‌کند. پورتو در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد اما خیلی‌ها انتظار ندارند این تیم در بازی برگشت همانند بازی رفت با آرسنال عمل کند.

در این گزارش آمده است؛ از سویی بازگشت مهدی طارمی به عنوان یکی از بهترین و باتجربه‌ترین مهاجمان فوتبال پرتغال یک برگ برنده مهم برای پورتو در دیدار برگشت با آرسنال محسوب می‌شود. طارمی با وجود غیبت در بازی‌های اخیر فردا شب می‌تواند در لندن از ابتدا در ترکیب پورتو بازی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =