ترمز سرقت در کرمانشاه کشیده شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با پشتکار همکاران پرتلاشم در مجموعه‌های مختلف انتظامی، ترمز سرقت در استان کشیده شده و رشد ۱۷ درصدی سرقت‌ها در اول سال به منفی یک در پایان سال رسیده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز ۲۳ اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: در ابتدای سال‌جاری سرقت‌ها نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشت و پیش‌بینی می‌شد اگر همین روند ادامه یابد به ۳۸ درصد رشد نیز خواهد رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: از آن جایی که یکی از مطالبات جدی مردم مبارزه با پدیده سرقت بود برنامه‌های عملیاتی و هوشمندانه متنوعی طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد که نتیجه آن کشیده شدن ترمز سرقت در استان، متوقف کردن آن و کاهش ۱۸ درصدی سرقت‌ها طی ۹ ماه اخیر از مثبت ۱۷ درصد به منفی یک درصد بود.

حاجیان تصریح کرد: اجرای طرح امنیت محله محور و هر کلانتری یک شهر، از جمله طرح‌هایش اثرگذار بود که هم مردم در تامین امنیت ایفاگر نقش شدند و هم کلانتری‌های خود را به وسایل الکترونیکی تجهیز کردیم تا به شیوه‌ای نوین به مبارزه با سرقت ها بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امروز به معنای واقعی کلمه همراه و خادم مردم است و در همه ماموریت ها از جمله اربعین، انتخابات و چهارشنبه پایان سال سربلند از آن‌ها بیرون آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با تمجید از سرهنگ دلیری فرمانده سابق انتظامی شهرستان کرمانشاه، او را مرد روزهای سخت توصیف کرد و گفت: وی از جمله فرماندهان مقتدر، متدین و مقتدری بود که قطعا در مسئولیت جدید هم می‌تواند توانمندی‌های خود را منصه ظهور برساند.

حاجیان در پایان با اشاره به انتخاب سرهنگ یاری به عنوان فرمانده جدید شهرستان کرمانشاه، وی را نیز از مدیران توانمند انتظامی معرفی کرد و گفت: با توجه به تجربه‌ای که وی در حوزه اجتماعی و انتظامی دارد می‌تواند وظایف محوله را به نحو احسن انجام و خدمات خوبی را به مردم کرمانشاه که شایسته بهترین خدمات هستند، ارائه کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =