تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری

باتوجه به اینکه کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری، سابقاً در ساختار سازمانی شورای اسلامی شهرکرد، تعریف نشده بود، برای اولین بار به ریاست خداکرم عباسی، تشکیل و شروع به فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، خداکرم عباسی به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهرکرد، با رأی اکثریت اعضای شورا، به عنوان رئیس کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری، انتخاب شد.

گفتنی‌است، این کمیسیون، سابقاً در ساختار سازمانی شورای اسلامی شهرکرد، تعریف نشده بود و برای اولین بار به ریاست خداکرم عباسی، تشکیل و شروع به فعالیت می‌کند.

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در دویست و شصت‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، ضمن تبریک به‌مناسبت حلول ماه پرخیر و برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه، گفت: خداکرم عباسی عضو جدید با نظر اعضای شورای اسلامی شهرکرد، طبق ضوابط و قوانین و با تشخیص و تجربه کاری خود، اعضای شورای شهر را مجاب کرد که به عنوان نماینده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد در شورا حضور پیدا کند.

خداکرم عباسی عضو جدید شورای شهر شهرکرد در همین راستا گفت: با تحقیق و تفحص، متوجه شدیم تاکنون کمیسیونی خاص این موضوع که امری مهم و پرکار است و نیاز به تلاش‌های زیاد دارد تشکیل نشده است.

وی در ادامه افزود: با توضیحات و تبیین این امر در صحن علنی شورای شهر شهرکرد، با رأی موافق اکثریت اعضا، شکل‌گیری کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری مورد موافقت قرار گرفت که با یاری خدا به زودی اقدامات اعضا و شرح وظایف این کمیسیون در چهارچوب هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های استان، شهرستان‌ها و شهرها اعلام می‌شود.

رئیس کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری شورای اسلامی شهرکرد به اشاره به این‌که این کمیسیون نیاز به هم‌افزایی و کمک گرفتن از افراد متخصص، حاذق و افراد مدیر و تصمیم‌ساز دارد تصریح کرد: با توجه به اینکه ضرورت دارد لوایح واصله به شورای اسلامی شهر، به صورت دقیق، بررسی و تمام جوانب اداری، اجتماعی، قانونی و بودجه‌ای در آن بررسی شود، طرح‌ها و لوایح به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده می‌شود.

وی تأکید کرد: طبیعتاً کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری از کارشناسان خبره و صاحب نظر دعوت می‌کند تا پیرامون موضوع، بحث و تبادل نظر شود و نتیجه کار به صورت مصوبه کمیسیون در صحن علنی شورا ارائه گردد.

لازم به ذکر است که مصطفی حیدری نیز به عنوان نائب رئیس این کمیسیون، انتخاب شد.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1224706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =