مشکلات جدی شهری در ایام نوروز نداشتیم

مدیر منطقه ۴ شهرداری یزد گفت: کشیک‌های متعددی در ایام نوروز از مناطق مختلف شهر یزد به ویژه بافت تاریخی انجام شد و تاکنون گزارشی از بروز مشکل در شهر نداشتیم.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سیدابوالفضل کشفی، با اشاره به فعالیت‌های شهرداری منطقه ۴ در نوروز اظهار کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده از سوی شهردار یزد بحث استقبال از بهار در اواخر سال ۱۴۰۲ کلید خورد و تلاش بر این شد مناطق پنجگانه شهری در زمینه استقبال از بهار و حذف نازیبایی‌های شهری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: خوشبختانه امسال بهاری متفاوت در شهر یزد تجربه کردیم و در منطقه ۴ نیز خط‌کشی معابر، تعویض تمام تابلوهای هدایت مسیر، روکش آسفالت و دفن زباله به نوبت انجام شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری یزد ادامه داد: اسکان مسافران نوروزی در چهار پارک اصلی شهر یزد انجام شد و به دلیل تغییرات شدید آب و هوایی اسکان اضطراری نیز پیش‌بینی شد.

وی گفت: کشیک‌های متعددی در این ایام از بافت تاریخی و مناطق شهری انجام شد تا در صورت بروز مشکل در اسرع وقت این مشکلات رفع شود و خوشبختانه تاکنون مورد خاصی گزارش نشد.

کشفی با اشاره به علت تأخیر در زیباسازی فضای شهری تصریح کرد: تأخیر در زیباسازی فضای شهری به علت بارش برف سنگین و تعویق در اقدامات عمرانی سطح شهر در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ بود و با توجه به حجم بارش‌ها تنها ۲۰ درصد مشکل در سطح شهر رخ داد.

وی گفت: ۲۴ ساعته تلاش شد تا زیباسازی فضای شهری به صورت کامل انجام شود و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال تولید زباله دو برابر می‌شود این موضوع نیز در شهر یزد مطرح بود و افزایش تولید زباله در روزهای پایانی سال انرژی مضاعفی از نیروهای شهرداری یزد گرفت، اما علیرغم تمام این موارد زیباسازی فضای شهری و نظافت شهر تا پیش از فرا رسیدن سال جدید تکمیل شد.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1225546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =